رفتن به بالا
  • دوشنبه - 27 بهمن 1399 - 11:57
  • کد خبر : ۹۵۸۵
  • چاپ خبر : صعود نماینده کردستان به مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز ایران
با کسب جایگاه سوم؛

صعود نماینده کردستان به مرحله پلی آف رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز ایران

روزهای اول و دوم مسابقات لیگ برتر تنیس روی میز آقایان ایران با برگزاری هشت دیدار در دو گروه به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ نتایج مرحله رفت بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر بزرگسالان آقایان باشگاه های ایران در روزهای اول و دوم برگزار شد. در پایان دو روز اول این مسابقات، تیم های رعد پدافند هوایی کاشان، فراسنج تهران و شهرداری کرج با برتری برابر حریفان در رتبه های نخست دو گروه قرار گرفتند. همچنین در گروه اول این مسابقات تیمی با نام شادروان اقبال لطف الله نسبی بعنوان نماینده استان کردستان و در جهت زنده نگهداشتن یاد مربی فقید، با اخلاق و توانای این استان و ایران حضور دارد که از دو دیدار خود موفق به کسب چهار امتیاز شده است.

تیم شادروان اقبال لطف اله نسبی بعنوان نماینده استان کردستان با کسب جایگاه سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس روی میز ایران جواز حضور در مرحله پلی آف این رقابت ها را بدست آوردند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم شادروان اقبال لطف اله نسبی بعنوان نماینده استان کردستان با کسب جایگاه سوم مرحله مقدماتی لیگ برتر تنیس روی میز ایران جواز صعود به مرحله پلی آف این رقابت ها را بدست آوردند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله برگشت رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز ایران به پایان رسید و تیم فراسنج تهران و شهرداری کرج با صدرنشینی در گروه های یک و دو مستقیما به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و تیم های دوم و سوم گروه ها باید در مرحله پلی آف که قرار است سال آینده برگزار شود، با هم مسابقه بدهند تا چهره ۲ تیم دیگر صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مشخص شود.

 

------------------------------------

در مرحله پلی آف لیگ برتر تنیس روی میز ابتدا تیم دوم گروه یک با تیم سوم گروه دو و تیم دوم گروه دو با تیم سوم گروه یک مسابقه می دهند و تیم های پیروز به مرحله نهایی برای مقابله با تیم های فراسنج و رعد پدافند هوایی راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است؛ در تیم شادروان اقبال لطف اله نسبی متین حیدری، متین لطف اله نسبی، آریا امیری، سامران کریمی، امیررضا عباسی، کیارش عبدالملکی، فربد کم آزار و پارسا جنتی به عنوان بازیکن حضور داشتند و با سرمربیگری میدیا لطف اله نسبی و مربیگری یدالله احمدی و سرپرستی کیوان تیشه گران به مصاف حریفان خود رفتند.

جدول رده بندی نهایی لیگ برتر آقایان باشگاه های کشور در پایان مرحله مقدماتی به شرح زیر است:

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گروه یک
۱. فراسنج تهران ۱۵.۵ امتیاز
۲. رعد پدافند هوایی کاشان ۱۴ امتیاز
۳. شادروان اقبال لطف اله نسبی کردستان ۱۰.۵ امتیاز
۴. دانشگاه یزد نیم امتیاز

گروه دو
۱.شهرداری کرج ۱۶.۵ امتیاز
۲. دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰.۵ امتیاز
۳. پادما یدک اصفهان ۹.۵ امتیاز
۴. پالایش نفت آبادان ۴ امتیاز


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی