رفتن به بالا
  • جمعه - 16 آبان 1399 - 14:56
  • کد خبر : ۸۰۹۷
  • چاپ خبر : شهلا بهروزی راد : قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک تنها آرزوی من است
گفتگو با تنها بانوی قایقران پارالمپیک؛

شهلا بهروزی راد : قرار گرفتن روی سکوی پارالمپیک تنها آرزوی من است

سومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی پاراکانو جهت حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان و کسب سهمیه پارا المپیک توکیو 2020 با حضور 6 قایقران در دو بخش بانوان و آقایان از 18 فروردین ماه به میزبانی دریاچه مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.

شهلا بهروزی راد تنها بانوی قایقران پارالمپیکی گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارم و تلاشم بر این است در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

شهلا بهروزی راد تنها بانوی قایقران پارالمپیکی گفت: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک امسال شرایط بهتری نسبت به سال گذشته دارم و تلاشم بر این است در پارالمپیک توکیو روی سکو قرار بگیرم.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد در گقت و گو با خبرگزاری ایسنا، درباره وضعیت خود از زمان شروع اردوی غیرمتمرکز در دریاچه آزادی، اظهار کرد: از زمانی که اردوی غیرمتمرکز خود را به صورت انفرادی زیر نظر مهدوی نیا مربی تیم ملی و تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک در دریاچه آزادی آغاز کردم، شرایطم خیلی بهتر شده و آماده تر از سال قبل هستم.

 

------------------------------------

وی گفت: در مسابقات قهرمانی کشور که مهرماه امسال برگزار شد با وجود این که به خاطر کرونا مدتها از اردوی آمادگی دور بودم در ۲۰۰ متر پاراکایاک توانستم اول شوم و این مساله انگیزه من را برای ادامه تمرینات چند برابر کرد.

تنها بانوی قایقران پارالمپیکی در خصوص تعداد جلسات تمریناتش در طول هفته گفت: به جز جمعه ها هر روز تمرین دارم به طوری که از شنبه تا چهارشنبه صبح پارو می زنم، یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه کار بدنسازی انجام می دهم و شنبه، دوشنبه و چهارشنبه تمرینات هوازی و دوچرخه انجام می دهم، به هر صورت در طول ایام هفته به سختی تمرین می کنم تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات حفظ کنم.

وی خاطرنشان کرد: در پارالمپیک ریو متاسفانه سکو را از دست دادم و تجربه تلخی از این بازیها دارم، اما در توکیو تلاش خواهم کرد این تجربه تلخ دیگر تکرار نشود و با کسب بهترین نتیجه زحمات یکساله خود و مربی تیم ملی را جبران کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بهروزی راد گفت: امسال از نظر انجام تمرینات بدنسازی، پارو زدن و انجام یکسری تمرینات هوازی تجربه بیشتری پیدا کرده ام و آماده تر از سالهای قبل هستم. در حقیقت کرونا مانعی برای افت رکورد و پیشرفتم نبوده و با رعایت پروتکل های بهداشتی در حال آماده سازی خود برای مسابقات سال آینده هستم.

وی یکی از برنامه های خود را حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان مجارستان در خرداد سال آینده عنوان کرد و افزود: مسابقات قهرمانی جهان مجارستان آخرین مرحله برای کسب سهمیه پارالمپیک در قایقرانی است که سعی دارم با محک خود در این تورنمنت برای پارالمپیک توکیو آماده شوم.

بانوی قایقران پارالمپیکی پیرامون این پرسش که آیا با مشکل خاصی مواجه هستید یا خیر، اظهار کرد: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک تمام تجهیزات و امکانات فراهم شده است و مشکل خاصی ندارم، البته یک آسیب دیدگی جزئی داشتم که در حال حاضر طول درمان خود را سپری کرده ام و تقریبا مرتفع شده است.

بهروزی راد در پایان پیرامون این پرسش که آیا از حقوق پارالمپیکی برخوردار هستید یا خیر، افزود: از ابتدای سال تحت حمایت کمیته ملی پارالمپیک هستم و حقوق پارالمپیکی خود را به طور مرتب دریافت می کنم که جا دارد از کمیته ملی پارالمپیک تشکر کنم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی