رفتن به بالا
  • دوشنبه - 3 آذر 1399 - 20:23
  • کد خبر : ۸۴۹۹
  • چاپ خبر : شرایط و مقررات اولین دوره لیگ برتر روئینگ ایران اعلام شد
از سوی فدراسیون؛

شرایط و مقررات اولین دوره لیگ برتر روئینگ ایران اعلام شد

اسرا جوانمردی درباره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ گفت: با اینکه نتوانستم خودم را در قهرمانی کشور ثابت کنم و از نتیجه راضی نیستم اما با انگیزه‌ای که به دست آوردم تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم بهتر باشم. وی ادامه داد: نتیجه‌ام به ظاهر نتیجه خوبی بود اما از خودم بیشتر انتظار داشتم و تلاش می‌کنم با تمرینات فشرده‌تر بهتر باشم. جوانمردی درباره برنامه پیش‌رویش گفت: در حال حاضر تمریناتم را برای حضور در لیگ ادامه می‌دهم. برگزاری لیگ اتفاق خوبی است و ورزشکاران باید همیشه خود را آماده نگه دارند.

فدراسیون قایقرانی طی بخشنامه‌ای شرایط و قوانین برگزاری و اسامی ملی‌پوشان برای قرارداد با تیم‌های لیگ برتر روئینگ را اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون قایقرانی طی بخشنامه‌ای شرایط و قوانین برگزاری و اسامی ملی‌پوشان برای قرارداد با تیم‌های لیگ برتر روئینگ را اعلام کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، اولین دوره لیگ برتر رشته روئینگ در تقویم فدراسیون قایقرانی برای سال ۹۹ برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد.

 

------------------------------------

پس از درخواست فدراسیون و اعلام آمادگی باشگاه‌ها، اکنون بخشنامه شرایط برگزاری، قوانین و مقررات و اسامی ملی‌پوشان برای قراداد تیم‌ها صادر شده است.

زمان برگزاری، جلسه هماهنگی و قرعه‌کشی این رقابت‌ها به زودی از سوی فدراسیون قایقرانی اعلام خواهد شد.

مسابقات به صورت رفت و برگشت در دو روز مجزا برگزار می‌شود و باشگاه‌ها موظفند قراردادهای ورزشکاران، مربیان و سرپرستان خود را در جلسه قرعه‌کشی به فدراسیون تحویل دهند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسابقات در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود و در هر بخش ورزشکاران شرکت کننده هر باشگاه شامل ۵ نفر شامل ۲ ورزشکار سبک‌وزن، ۲ ورزشکار سنگین‌وزن و یک ورزشکار سنگین یا سبک وزن در رده سنی جوانان و زیر ۲۳ سال به انتخاب باشگاه خواهد بود.

مسابقات تکنفره سبک‌وزن ۲۵۰ متر، تکنفره سبک‌وزن ۵۰۰ متر و تکنفره سبک‌وزن ۱۰۰۰ متر، تکنفره سنگین‌وزن ۲۵۰ متر، تکنفره سنگین‌وزن ۵۰۰ متر و تکنفره سنگین‌وزن ۱۰۰۰ متر و ۴ نفره امدادی ۵۰۰ متر (۲ سبک وزن و ۲ سنگین وزن) در بخش بانوان و آقایان برگزار می‌شود.

رده‌بندی تیم‌ها نیز به صورت مجموع امتیازات انجام می‌‎شود.

هر باشگاه مجاز به استفاده از حداکثر ۲ ورزشکار ملی‌پوش ( ۱ خانم و ۱ آقا) که از سوی فدراسیون اعلام شده است، می‌باشد.

نازنین ملایی، نگار نگهدار، مریم کرمی، هانیه خورسند، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی، مریم امیدی‌پارسا و اسراء جوانمردی در بخش بانوان و بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی، میلاد الهوردیان، آریا سلیمانپور، سیاوش سعیدی، امیرحسین محمودپور، عاقل حبیبیان، اردوان ایمان‌خواه و مهدی قپانوری در بخش مردان به عنوان ملی پوش‌معرفی شدند.

باشگاه‌های قایقرانی تا ۱۲ آذرماه مهلت دارند تا آمادگی کتبی خود را برای حضور در لیگ به فدراسیون اعلام کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی