رفتن به بالا
  • دوشنبه - 20 بهمن 1399 - 17:38
  • کد خبر : ۹۴۹۴
  • چاپ خبر : مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران

مهران شاهین طبع سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گزارش یاریزان؛ مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی آقایان کشورمان در حاشیه تمرین ملی‌پوشان، پیش از اعزام به پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: ما در بازی مقابل تیم‌های عربستان و قطر خارج از ایران مشکل داریم و روی این تیم‌ها حساس شده‌ایم، در حالی که با نصف ظرفیت تیم ملی می‌توانیم آن‌ها را در ایران شکست بدهیم. سرمربی تیم ملی بسکتبال اضافه کرد: قطر نسبت به پنجره قبلی مسابقات تیم بهتری شده و چند بازیکن خارجی به ترکیب این تیم اضافه شده‌اند. با این حال انگیزه بازیکنان ما نیز بسیار متفاوت است و بازیکنان باتجربه‌ای به ما اضافه شده‌اند که می‌توانند در بحران‌ها، تیم را به خوبی پیش ببرند. ما در گروه خود، تیم صدرنشین هستیم و به المپیک نیز صعود کرده‌ایم. در این شرایط، ایجاد انگیزه در بازیکنان برای مقابله با تیم‌هایی مثل عربستان و قطر بسیار سخت است.

به گزارش یاریزان؛ مهران شاهین‌طبع سرمربی تیم ملی آقایان کشورمان در حاشیه تمرین ملی‌پوشان، پیش از اعزام به پنجره سوم مسابقات انتخابی کاپ آسیا اظهار داشت: ما در بازی مقابل تیم‌های عربستان و قطر خارج از ایران مشکل داریم و روی این تیم‌ها حساس شده‌ایم، در حالی که با نصف ظرفیت تیم ملی می‌توانیم آن‌ها را در ایران شکست بدهیم.

 

------------------------------------

سرمربی تیم ملی بسکتبال اضافه کرد: قطر نسبت به پنجره قبلی مسابقات تیم بهتری شده و چند بازیکن خارجی به ترکیب این تیم اضافه شده‌اند. با این حال انگیزه بازیکنان ما نیز بسیار متفاوت است و بازیکنان باتجربه‌ای به ما اضافه شده‌اند که می‌توانند در بحران‌ها، تیم را به خوبی پیش ببرند. ما در گروه خود، تیم صدرنشین هستیم و به المپیک نیز صعود کرده‌ایم. در این شرایط، ایجاد انگیزه در بازیکنان برای مقابله با تیم‌هایی مثل عربستان و قطر بسیار سخت است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی