رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 شهریور 1400 - 16:35
  • کد خبر : ۱۱۴۸۲
  • چاپ خبر : سینا جلیلیان مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت
با کسب شش پیروزی؛

سینا جلیلیان مدال طلای مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته را بر گردن آویخت

سینا جلیلیان از کرمانشاه در مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی بزرگسالان ایران در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد. به گزارش یاریزان؛ دبیر هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته ایران، سینا جلیلیان از استان کرمانشاه توانست در وزن منفی شصت کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کند. وحید دامود خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی درسالن دانشگاه آزاد تهران واحد علوم تحقیقات با حضور نماینده های کل کشور برگزار شد و سینا جلیلیان موفق به کسب مدال طلا در وزن منفی شصت کیلوگرم شد. همچنین در این وزن، مهرتاش زهیر پور از استان البرز دوم، احمد نجفی از استان البرز و محمدرضا غفوری از استان مازندران مشترکا سوم شدند.

سینا جلیلیان از کرمانشاه در مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی بزرگسالان ایران در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سینا جلیلیان از کرمانشاه در مسابقات انتخابی ورودی به اردو های تیم ملی بزرگسالان ایران در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.

به گزارش یاریزان؛ دبیر هیات کاراته استان کرمانشاه گفت: در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی کاراته ایران، سینا جلیلیان از استان کرمانشاه توانست در وزن منفی شصت کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کند.

 

------------------------------------

وحید دامود خاطرنشان کرد: مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی درسالن دانشگاه آزاد تهران واحد علوم تحقیقات با حضور نماینده های کل کشور برگزار شد و سینا جلیلیان موفق به کسب مدال طلا در وزن منفی شصت کیلوگرم شد.

همچنین در این وزن، مهرتاش زهیر پور از استان البرز دوم، احمد نجفی از استان البرز و محمدرضا غفوری از استان مازندران مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: تیم منتخب استان کرمانشاه به همراه رئیس هیات کاراته کرمانشاه و مربیان تیم هیات کاراته این استان به این مسابقات اعزام شده است و جایزه ۱۰ میلیون ریال را از طرف هیات کاراته استان کرمانشاه، پس از دریافت مدال به این ورزشکار اهدا کردند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دامود یادآور شد: تا این لحظه هنوز هیچ اطلاعیه ای از سوی فدراسیون آسیا مبنی بر زمان و مکان برگزاری مسابقات آسیا و تاریخ رده های سنی به ما اعلام‌ نشده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی