رفتن به بالا
  • جمعه - 17 بهمن 1399 - 19:48
  • کد خبر : ۹۴۵۶
  • چاپ خبر : سپاهان همچنان صدرنشین لیگ برتر والیبال / راهیاب ملل حریف سایپا نشد
در پایان هفته بیست‌وهفتم؛

سپاهان همچنان صدرنشین لیگ برتر والیبال / راهیاب ملل حریف سایپا نشد

هیوا پایدار دریافت کننده قدرتی تیم راهیاب ملل کردستان بعنوان پدیده هفته بیست و چهارم مسابقات لیگ برتر والیبال ایران انتخاب شد. به گزارش یاریزان؛ هیوا پایدار بازیکن مریوانی تیم راهیاب ملل در دیدار مقابل تیم فولاد سیرجان که پیشتر عنوان قهرمان نیم فصل این دوره از مسابقات را کسب کرده بود، در جریان غیبت بازیکنان مصدوم راهیابی ها با ارائه یک بازی قابل قبول به عنوان پدیده هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال ایرا مطرح و معرفی گردد.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و سایپا تهران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند تا سپاهان همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها بماند و نارنجی پوشان سایپا نیز به شانزدهمین برد خود دست یابند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و سایپا تهران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر مردان موفق به شکست حریفان خود شدند تا سپاهان همچنان در صدر جدول این رقابت‌ها بماند و نارنجی پوشان سایپا نیز به شانزدهمین برد خود دست یابند.

به گزارش یاریزان؛ هفته بیست‌وهفتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران، امروز (جمعه) با برگزاری شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری شد تا پس از نتاج رقم خورده، تیم سپاهان اصفهان همچنان در جایگاه نخست ایستاده باشد.

 

------------------------------------

در سومین مسابقه امروز و در سالن فدراسیون والیبال تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان و سایپا تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان ناصر شهنازی با شکست سه بر یک راه‌یاب شانزدهمین برد خود را به دست آوردند و با ۵۱ امتیاز در جایگاه ششم جدول باقی ماندند.

راه‌یاب ملل کردستان در ست دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید اما در ست‌های اول، سوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۵ مغلوب نارنجی‌پوشان سایپا شد تا بیست‌ودومین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

امین اسماعیل نژاد از تیم سایپا با کسب ۲۰ پوئن، امتیارآورترین بازیکن این مسابقه شد و امیرحسین خانی با کسب ۱۳ امتیاز، بهترین بازیکن تیم راه‌یاب ملل کردستان بود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اصغر میرزایی، وحید پورکاشیان، علی‌اصغر حاجی‌کاظمی و محمد پژوه به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر داوری و ناظر فنی، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را که یک ساعت و ۵۷ دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. حامد تاروردی بازیکن راه‌یاب ملل در ست چهارم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

در مسابقه همزمان که به میزبانی خانه والیبال تهران برگزار شد، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری قزوین به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده اصفهان سه بر صفر حریف خود را شکست داد.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۸ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸ شهرداری قزوین را شکست دادند تا بیست و یکمین برد خود را جشن بگیرند و با ۶۲ امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

سعید جواهری توانا از تیم فولاد مبارکه با کسب ۱۴ پوئن، امتیارآورترین بازیکن این مسابقه شد و یوگنی گرخونیک با کسب هشت امتیاز، بهترین بازیکن تیم شهرداری قزوین بود.

محمد آقایی و احمد سرمست داوران اول و دوم این مسابقه بودند که به مدت ۹۱ دقیقه طول کشید. محمدحسین شفقی و خلیل یگانه‌مجد نیز به عنوان ناظر داوری و فنی، نظارت بر دیدار فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری قزوین را بر عهده داشتند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی