رفتن به بالا
  • شنبه - 17 آبان 1399 - 20:49
  • کد خبر : ۸۱۵۶
  • چاپ خبر : سوال روز؛ وریا غفوری به چه کسی پیغام داد؟
شادی پس از گل معنادار کاپیتان؛

سوال روز؛ وریا غفوری به چه کسی پیغام داد؟

پس از بثمر رساندن گل وریا غفوری در دقیق 58 برابر مس رفسنجان گمانه زنی های بسیاری در خصوص مخاطب شادی گل کاپیتان استقلال مطرح شده است.

پس از بثمر رساندن گل وریا غفوری در دقیق ۵۸ برابر مس رفسنجان گمانه زنی های بسیاری در خصوص مخاطب شادی گل کاپیتان استقلال مطرح شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

پس از بثمر رساندن گل وریا غفوری در دقیق ۵۸ برابر مس رفسنجان گمانه زنی های بسیاری در خصوص مخاطب شادی گل کاپیتان استقلال مطرح شده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، وریا غفوری بعد از زدن اولین گل استقلال در لیگ بیستم، مقابل مس رفسنجان، چند ثانیه‌ای شادی گل خاص خودش را تکرار کرد و سپس انگشتانش را جلوی چشمانش گرفت تا شادی گل جدیدی را به نمایش بگذارد.

 

------------------------------------

اولین تصور از شادی گل جدید وریا این بود که به سرمربی تیم ملی که در ورزشگاه حضور داشت، پیغام داده که او را زیر نظر داشته باشد و به تیم ملی دعوتش کند منتهی در فضای مجازی این بحث مطرح شده که مخاطب کاپیتان استقلال، مدیران این باشگاه و حتی وزارت ورزش بوده تا آنها هر چه زودتر مشکلات این تیم را حل کنند.

تیمی که هنوز پنجره نقل و انتقالاتش بسته است و نتوانسته از خریدهای جدیدش استفاده کند. از طرف دیگر بعد از برکناری احمد سعادتمند هنوز تکلیف مدیرعامل جدید استقلال مشخص نشده و این تیم بر خلاف پرسپولیس، با سرپرست اداره می‌شود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی