رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 اردیبهشت 1400 - 13:53
  • کد خبر : ۱۰۱۹۵
  • چاپ خبر : سعدی شاه ویسی : میزبانی مسابقات آسیایی یک پوئن مثبت برای هندبال ایران است
لژیونر کردستانی تیم اورامان اسپور ترکیه؛

سعدی شاه ویسی : میزبانی مسابقات آسیایی یک پوئن مثبت برای هندبال ایران است

مسابقات لیگ دسته سوم هندبال مردان ایران را دارد از امروز هشتم اسفند و با شرکت هفت نماینده از استان های کورد نشین آغاز می‌شود.

سعدی شاه ویسی لژیونر کردستانی تیم اورامان اسپور که با این تیم به عنوان قهرمانی این فصل لیگ هندبال ترکیه دست یافت، گفت: امسال در لیگ ترکیه ۱۶ تیم حضور داشتند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سعدی شاه ویسی لژیونر کردستانی تیم اورامان اسپور همراه با این تیم به عنوان قهرمانی این فصل لیگ هندبال ترکیه دست یافت، گفت: هنوز تصمیمی نگرفتم که در ترکیه بمانم یا نه.

به گزارش یاریزان؛ سعدی شاه ویسی با بیان اینکه سال گذشته در تیم آنتالیا اسپور، نایب قهرمان فصل پیش در لیگ اروپا، حضور داشتم و توانستم با این تیم تا رده چهارم لیگ بالا بیایم، افزود: سرمربی امسال ما، سال گذشته در آنتالیا اسپور سرمربی بود و با جدا شدن از این تیم و پیوستن به اورامان اسپور، خیلی دوست داشت که زوج ایرانی تیمش، من و فرزاد امانی، هم به این تیم بپیوندیم که در نهایت هم با گرفتن رضایت نامه، ما هم به این تیم آمدیم.

 

------------------------------------

 

به گزارش یاریزان؛ سعدی شاه ویسی با بیان اینکه سال گذشته در تیم آنتالیا اسپور، نایب قهرمان فصل پیش در لیگ اروپا، حضور داشتم و توانستم با این تیم تا رده چهارم لیگ بالا بیایم، افزود: سرمربی امسال ما، سال گذشته در آنتالیا اسپور سرمربی بود و با جدا شدن از این تیم و پیوستن به اورامان اسپور، خیلی دوست داشت که زوج ایرانی تیمش، من و فرزاد امانی، هم به این تیم بپیوندیم که در نهایت هم با گرفتن رضایت نامه، ما هم به این تیم آمدیم. وی ادامه داد: من و فرزاد مهره های اصلی تیم بودیم و بار سنگینی از سختی های تیم را در دفاع و حمله بر عهده ما بود. خداروشکر هم سرمربی و هم خودمان از عملکردمان در این فصل راضی هستیم و تیم به هدفش که همان دستیابی به قهرمانی بود، رسید.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: من و فرزاد مهره های اصلی تیم بودیم و بار سنگینی از سختی های تیم را در دفاع و حمله بر عهده ما بود. خداروشکر هم سرمربی و هم خودمان از عملکردمان در این فصل راضی هستیم و تیم به هدفش که همان دستیابی به قهرمانی بود، رسید.

شاه ویسی با بیان اینکه سطح بازی های لیگ هندبال ترکیه از لیگ ایران بالاتر است و بازیکن های اروپایی زیادی در این لیگ شاغل هستند، گفت: با این حال هنوز تصمیمی نگرفتم که در ترکیه بمانم یا نه و بعد از ریکاوری، تصمیم خودم را قطعی می کنم.

این لژیونر سنندجی هندبال درباره تمرین و بازی کردن در شرایط کرونا نیز بیان کرد: کرونا باعث شد سال بسیار سختی داشته باشیم. برگزاری بازی ها بدون تماشاگر، قرنطینه شدن در خانه و تست دادن های مدوام تجربه جدیدی و سختی برای تمام تیم بود. همچنین حدود شش ماه تمام سالن بدنسازی های ترکیه پلمپ بود که همین امر انجام تمرینات را با چالش مواجه کرد.

سعدی شاه ویسی با بیان اینکه بازی های لیگ برتر امسال کشورمان را بطور کامل دنبال کردم، افزود: میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا یک پوئن مثبت برای هندبال کشورمان است و من امیدوارم که هندبال ایران با ایستادن روی سکو بتواند به جام جهانی صعود کند. البته تیم ملی هندبال ایران برای موفقیت در این مسابقات فقط به یک مربی تراز اول جهان احتیاج دارد. برنامه ریزی بلند مدت و برگزاری اردوهای مداوم هم این موفقیت را تضمین می کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی