رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 خرداد 1399 - 12:56
  • کد خبر : ۷۰۰۷
  • چاپ خبر : سرمربی وچان کردستان : باید هرچه زودتر وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شود

سرمربی وچان کردستان : باید هرچه زودتر وضعیت لیگ برتر فوتبال بانوان مشخص شود

هفته دوازدهم رقابت های فوتبال بانوان لیگ برتر باشگاه های کشور روز جمعه با بازی تیم وچان کردستان و سپاهان اصفهان دنبال شد که تیم کردستانی با ۲ گل مهمان خود را شکست داد. + فاطمه صادقی، سرشین کمانگر، فاطمه مخدومی ،زهره جلالی، سمیرا محمودپور، بینا کریمی، زهرا فتاحی فر، هلاله عبدالهی، سمیه خرمی، زهرا خواجوی، زهرا موسی زاده، غزاله بنی طالبی، فاطمه امیری، فاطمه قاسمی، الهام فرهمند، فروغ موری، شیوا فاضلی، فاطمه شبان، آریسا رودباری، ثمین آهنی جان، ریحانه خادمی و فاطمه حاج امینی بازیکنان تیم وچان کردستان هستند.

  سرمربی تیم وچان کردستان می‌گوید از اینکه هنوز تصمیم قطعی در مورد وضعیت لیگ بانوان اعلام نشده راضی نیست و باید در این مورد هر چه زودتر تصمیم‌گیری شود. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال بانوان از تاریخ هفتم‌ اسفند ۹۸ لغو شد. […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم وچان کردستان می‌گوید از اینکه هنوز تصمیم قطعی در مورد وضعیت لیگ بانوان اعلام نشده راضی نیست و باید در این مورد هر چه زودتر تصمیم‌گیری شود.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری ایسنا، در پی شیوع ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال بانوان از تاریخ هفتم‌ اسفند ۹۸ لغو شد. با از سرگیری فعالیت برخی از رشته‌های ورزشی و تصمیم‌گیری در مورد شروع رقابت‌های لیگ، از آنجایی که تنها چهار بازی از لیگ بانوان باقی مانده و انجام آنها جایگاه تیم‌های صدرنشین را تغییر نمی‌دهد، مربیان و بازیکنان خواستار اعلام پایان لیگ شدند اما هنوز تصمیم قطعی در این مورد گرفته نشده و مشخص نیست چه زمانی سرنوشت لیگ بانوان تعیین می‌شود.

 

------------------------------------

سمیه شهبازی، سرمربی تیم بانوان وچان کردستان که در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، در گفت‌وگو با ایسنا در مورد بلاتکلیفی لیگ بیان کرد: همچون سایر مربیان نظر مثبتی در مورد این شرایط ندارم و باید زودتر در مورد لیگ تصمیم‌گیری شود چون بازیکن، مربی و باشگاه به دنبال برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در مورد فصل آینده خود هستند. از طرفی باشگاه‌ها بودجه‌بندی خود را بلافاصله بعد از پایان لیگ انجام می‌دهند اما در حال حاضر که فدراسیون رسما وضعیت لیگ را اعلام نکرده، شرایط برای تصمیم‌گیری سخت شده است.

او در این مورد افزود: پایان لیگ را به صورت غیر رسمی اعلام کرده‌اند. اگر قرار بر برگزاری فصل آینده لیگ باشد، فاصله کم است. بازیکنان هم چهار ماه تمرینی نداشته‌اند و نمی‌توان آنها را برای چهار بازی آماده کرد بنابراین شرایط برگزاری لیگ وجود ندارد اما مشخص نیست که چرا به صورت رسمی اعلام نمی‌شود. البته هنوز با خانم گلاره ناظمی(مسئول کمیته مسابقات فوتبال بانوان) در این مورد صحبت نکرده‌ام تا دلیل آنها را بدانم.

سرمربی تیم وچان کردستان با اشاره به اینکه تیم وچان یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بود اما خواستار پایان لیگ است، گفت: ما اولین تیمی بودیم که به ادامه لیگ اعتراض داشتیم چون سلامتی بازیکنان و مسئولان برگزاری مسابقات برایمان مهم است. هر چند با توجه به شرایط جدول و بازی‌های باقی مانده، شانس صدرنشینی و قهرمانی داشتیم اما ترجیح ما اعلام پایان لیگ است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

شهبازی در مورد کیفیت لیگ در فصلی که گذشت بیان کرد: اگر بازی‌هایمان را با تیم‌های رده بالای جدول مقاسیه کنم، شرایط کمی بهتر و هیجان بازی‌ها تا حدودی بالاتر بود. مثلا بازی ما با بم نسبت به لیگ ما سطح بالایی داشت و بازی قشنگی بود اما متاسفانه تیم‌های پایین جدول معیار مناسبی برای سنجش نیستند.

 

کردستان | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی