رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 خرداد 1401 - 16:55
  • کد خبر : ۱۲۳۱۲
  • چاپ خبر : سرمربی سنندجی در بین برترین سرمربیان تنیس روی میز دنیا

سرمربی سنندجی در بین برترین سرمربیان تنیس روی میز دنیا

جمیل لطف الله نسبی سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز گفت: دغدغه اصلی ما حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک است و چون دو بازیکن اصلی ما برای حضور در این مسابقات خارج از کشور هستند، فعلاً برنامه‌ای برای برگزاری اردو نداریم.

فدراسیون جهانی تنیس روی میز جهان نام سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز ایران را در بین برترین سرمربیان حال حاضر دنیا قرار داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

فدراسیون جهانی تنیس روی میز جهان نام سرمربی سنندجی تیم ملی تنیس روی میز ایران را در بین برترین سرمربیان حال حاضر دنیا قرار داد.

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی اسامی مربیان واجد شرایط برای حضور در کلاس مربیگری های لول کوچینگ کورس را اعلام کرد که در بین اسامی، نام جمیل لطف الله نسبی سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان نیز دیده می شود.

 

------------------------------------

برای حضور در این کلاس سطح بالای جهانی، مواردی مانند، بالاترین مدرک مربیگری کسب شده، میزان تسلط به زبان انگلیسی، مقام های کسب شده در دوران مربیگری مربی مورد نظر، ورزشکارانی که توسط مربی پرورش یافته اند و سایر موارد از مهمترین گزینه ها جهت تایید حضور مربیان در این دوره بود که سرمربی سنندجی تیم ملی ایران واجد شرایط برای گزینش و حضور در این دوره ی پیشرفته مربیگری است.

در این دوره ۲۴ مربی برتر دنیای پینگ پنگ، که ۱۲ نفر از کشور سوئد و ۱۲ نفر دیگر از سایر کشورهای جهان می باشند حضور خواهند داشت که از ۳۱ جولای تا پنج آگوست در مرکز ورزش های سوئد برگزار خواهد شد.

کلیه مدرسین دوره دارای مدرک پی اچ دی در بخش های مختلف ورزشی هستند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دوره ها شامل تغذیه ، روانشناسی ورزشی، برنامه ریزی، آمادگی جسمانی و تکنیک و تاکتیک های پیشرفته در تنیس روی میز است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی