رفتن به بالا
  • جمعه - 24 بهمن 1399 - 19:21
  • کد خبر : ۹۵۴۶
  • چاپ خبر : اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی پنجم تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران لیست نام

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی پنجم تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران لیست نام

اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی پنجم تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران لیست نام

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گزارش یاریزان؛ ایران در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان است که این رقابت‌ها از دوم تا یازدهم شهریورماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. اردوهای انتخابی تیم والیبال نوجوانان ایران، از روز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است و سرمربی این تیم، پیش از این ۱۰۰ بازیکن را به چهار اردوی انتخابی دعوت کرده و مورد بررسی قرار داده است. مسعود آرمات ۶۱ بازیکن دیگر را برای حضور در اردوی پنجم و ششم انتخابی دعوت کرد که گروه پنجم شامل ۳۰ بازیکن دعوت شده، باید ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۶ بهمن خود را در فدراسیون والیبال به رضا عسکری سرپرست تیم معرفی کنند. تمرینات این گروه، روزهای دوشنبه و سه‌‌شنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.

به گزارش یاریزان؛ ایران در سال ۲۰۲۱ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان است که این رقابت‌ها از دوم تا یازدهم شهریورماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

 

------------------------------------

اردوهای انتخابی تیم والیبال نوجوانان ایران، از روز دوشنبه ۱۳ بهمن‌ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شده است و سرمربی این تیم، پیش از این ۱۰۰ بازیکن را به چهار اردوی انتخابی دعوت کرده و مورد بررسی قرار داده است.

مسعود آرمات ۶۱ بازیکن دیگر را برای حضور در اردوی پنجم و ششم انتخابی دعوت کرد که گروه پنجم شامل ۳۰ بازیکن دعوت شده، باید ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۶ بهمن خود را در فدراسیون والیبال به رضا عسکری سرپرست تیم معرفی کنند. تمرینات این گروه، روزهای دوشنبه و سه‌‌شنبه ۲۷ و ۲۸ بهمن‌ماه پیگیری خواهد شد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی