رفتن به بالا
  • سه شنبه - 8 بهمن 1398 - 11:54
  • کد خبر : ۶۰۴۹
  • چاپ خبر : سرمربی تیم ملی فوتسال : فشار مسابقات لیگ باعث آسیب دیدگی بازیکنان شده است

سرمربی تیم ملی فوتسال : فشار مسابقات لیگ باعث آسیب دیدگی بازیکنان شده است

به گزارش یاریزان؛ شهناز یاری مربی کرمانشاهی پس از پایان نشست اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال که با حضور مهدی تاج برگزار گردید بعنوان سرمربی تیم ملی ایران انتخاب شد.

شهناز یاری سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت : اردوی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از باشگاههای حاضر در رقابتهای لیگ برتر برگزار کردیم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران گفت: اردوی خود را با حضور ۲۳ بازیکن حاضر در رقابتهای لیگ برگزار کردیم.

به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت رسمی فدارسیون فوتبال، شهناز یاری، سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان بزرگسالان درباره برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: این اردو، چهارمین اردوی آماده سازی بود که ۲۳ بازیکن از باشگاههای حاضر در رقابتهای لیگ برتر حضور داشته و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

 

------------------------------------

وی گفت: اردوی تدارکاتی به منزله آماده سازی جهت حضور در اولین بازی دوستانه در اسفند ماه برگزار شد که نسبتا خوب بود. برخی از بازیکنان آسیب دیدگی دارند که این آسیب ها به دلیل فشار ناشی از بازیهای لیگ است و این امر یکی از معضلات کادر فنی محسوب می شود. در واقع بعد از بازیهای پلی آف و از اردوی بعدی بازیکنان کاملا در اختیار کادر فنی هستند تا بتوانیم طبق برنامه ریزی هایی که پیش بینی کرده ایم، با یک روند مطلوب تمرینات آماده سازی خود را برای مسابقات آسیایی برگزار کنیم.

سرمربی کرمانشاهی تیم فوتسال بانوان بزرگسالان در پایان گفت: تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان در شرایط کارگروهی در حمله و پاور پلی را در این اردو بیشتر برگزار کردیم.

شایان ذکر است، اردوی تدارکاتی تیم فوتسال دختران که از جمعه عصر آغاز شده بود، روز گذشته هفتم بهمن ماه در مرکز ملی فوتبال به پایان رسید.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دختران فوتسالیست خود را برای حضور در رقابتهای آسیایی در سال ۹۹ آماده می کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی