رفتن به بالا
  • سه شنبه - 2 اردیبهشت 1399 - 14:27
  • کد خبر : ۶۶۶۰
  • چاپ خبر : سرمربیگری تیم ملی والیبال ؛ شانسی که برای گزینه‌های خارجی کم شده است

سرمربیگری تیم ملی والیبال ؛ شانسی که برای گزینه‌های خارجی کم شده است

ایگور کولاکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران از دلیل فسخ قرارداد خود سخن گفت و تاکید کرد قصد دارد هدایت یک تیم اروپایی را بر عهده بگیرد.

  به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال به خاطر هزینه‌های بالای مربیان خارجی قصد دارد از مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی والیبال استفاده کند. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری میزان، روز گذشته (دوشنبه) نشست هم‌اندیشی در خصوص انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال برگزار شد. در این نشست محمدرضا داورزنی، وحید مرادی، […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال به خاطر هزینه‌های بالای مربیان خارجی قصد دارد از مربیان داخلی برای هدایت تیم ملی والیبال استفاده کند.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری میزان، روز گذشته (دوشنبه) نشست هم‌اندیشی در خصوص انتخاب سرمربی آینده تیم ملی والیبال برگزار شد. در این نشست محمدرضا داورزنی، وحید مرادی، میلاد تقوی، سعید درخشنده، منوچهر پورحسن، محمود افشاردوست، ناصر میرفخرایی و جمشید حمیدی حضور داشتند و در خصوص ویژگی‌های سرمربی آینده تیم ملی والیبال به گفت‌وگو پرداختند.

 

------------------------------------

شنیده می‌شود برآیند این جلسه بیشتر روی این موضوع بوده که برای جذب مربی تراز اول خارجی نیاز به هزینه بسیاری است و با توجه به اینکه تا ایتدای سال آینده تیم ملی هیچ رویدادی در پیش ندارد انجام این هزینه چندان منطقی نیست.

با این اوصاف به نظر می‌رسد مسئولان فدراسیون قصد دارد حداقل تا پیش از المپیک از گزینه‌های داخلی برای هدایت تیم ملی استفاده کند. این احتمال وجود دارد اگر بلندقامتان ایرانی بتوانند با مربیان داخلی نتیجه خوبی بگیرد در المپیک هم این مربیان روی نیمکت تیم ملی بنشینند.

فدراسیون والیبال فعلا هنوز گزینه‌ خاصی را از بین مربیان داخلی مدنظر ندارد اما به نظر می‌رسد شانس برخی مربیان که از آنها به عنوان جانشینان احتمالی کولاکوویچ یاد می‌شد بسیار کم است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی