رفتن به بالا
  • شنبه - 24 آبان 1399 - 19:16
  • کد خبر : ۸۳۴۳
  • چاپ خبر : سالن فدراسیون والیبال میزبان لیگ برتر بانوان در تهران شد
در هفته نخست متمرکز؛

سالن فدراسیون والیبال میزبان لیگ برتر بانوان در تهران شد

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

سالن برگزاری لیگ برتر بانوان در هفته نخست متمرکز، در گروه الف تغییر کرد و رقابت‌های این گروه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سالن برگزاری لیگ برتر بانوان در هفته نخست متمرکز، در گروه الف تغییر کرد و رقابت‌های این گروه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

به گزارش یاریزان و با اعلام؛ فدراسیون والیبال، دور مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دو گروه و به صورت متمرکز در سه هفته برگزار می‌شود.

 

------------------------------------

تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان بابل در گروه الف و تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، پیکان تهران، ستارگان فارس و خجسته تهران نیز در گروه ب در دور مقدماتی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این مسابقات از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه شروع می‌شود و شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود.

پیش از این قرار بود مسابقات هفته نخست متمرکز در گروه الف در کمپ بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شود که مکان برگزاری مسابقات به سالن فدراسیون والیبال تغییر یافت.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

دیدارهای دور مقدماتی گروه‌های الف و ب لیگ برتر بانوان، یک هفته در میان برگزار می‌شود و برای رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت.

دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود. ساعت مسابقات نیز ۱۴ و ۱۷ برنامه‌ریزی شده است.

بدیهی است امکان حضور محدود اصحاب رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن فدراسیون والیبال مهیا شده است، اما برای فعالیت آنان خاص زیر در نظر گرفته شده است:

تنها امکان حضور خبرنگاران و عکاسان حوزه والیبال وجود دارد، به شرطی که دارای کارت پوشش خبری حراست وزارت ورزش و جوانان باشند.

محل استقرار خبرنگاران، در طبقه دوم سالن خواهد بود و آنان به هیج وجه حق تردد و ورود به محوطه زمین بازی و مصاحبه با عوامل اجرایی، کادر فنی، بازیکنان را نخواهند داشت.

امکان برگزاری نشست خبری و مصاحبه در محل میکسدزون نیز وجود ندارد.

عکاسان تنها در مناطق مشخص شده امکان فعالیت دارند و نمی‌توانند داخل زمین مسابقه و دور آن تردد کنند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی