رفتن به بالا
  • شنبه - 21 آبان 1401 - 12:41
  • کد خبر : ۱۴۱۷۰
  • چاپ خبر : ساعدپناه: برای فیکس شدن سختی زیادی کشیدم / فقط به مدال طلا فکر می‌کنم

ساعدپناه: برای فیکس شدن سختی زیادی کشیدم / فقط به مدال طلا فکر می‌کنم

آرین ساعدپناه سنندجی ملی‌پوش بوکس جوانان ایران گفت: برای فیکس شدن در ترکیب تیم جوانان سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم و از فیلترهای مختلفی عبور کردم. به گزارش یاریزان؛ آرین ساعدپناه در خصوص شرایط ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی جوانان بوکس اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی بوکس چند مرحله اردو داشتیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر در حال حاضر به آمادگی خیلی خوبی دست پیدا کردیم و امیدوارم همه بچه‌ها موفق به کسب مدال‌های خوشرنگ شوند. وی در مورد آمادگی خود عنوان کرد: با توجه به زحمات کادرفنی در حال حاضر شرایط بسیار عالی دارم و فقط و فقط به کسب مدال طلا فکر می‌کنم. برای حضور در مسابقات جهانی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم و از فیلترهای بسیار سختی عبور کردم تا توانستم فیکس تیم ملی شوم. ملی‌پوش سنندجی بوکس جوانان با تاکید بر اهداف بزرگ خود گفت: صد در صد کسب مدال جهانی را در توانایی‌های خود می‌بینم. مسابقات جهانی رویداد بزرگی است، اما می‌خواهم فکر کنم که قرار است در مسابقات کشوری حضور داشته باشم. می‌خواهم با آرامش پنج شب مقابل رقبای خود به پیروزی برسم و در نهایت مدال خوشرنگ کسب کنم. ساعدپناه در پایان خاطرنشان کرد: تیم فعلی از قدرت بسیار خوبی برخوردار است و همه بچه‌ها توانایی کارهای بزرگ را دارند. من نیز فقط و فقط به کسب مدال طلا فکر می‌کنم.

آرین ساعدپناه ملی‌پوش بوکس جوانان ایران : برای فیکس شدن در ترکیب تیم جوانان سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم و از فیلترهای مختلفی عبور کردم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

آرین ساعدپناه سنندجی ملی‌پوش بوکس جوانان ایران گفت: برای فیکس شدن در ترکیب تیم جوانان سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم و از فیلتر های مختلفی عبور کردم.

به گزارش یاریزان؛ آرین ساعدپناه در خصوص شرایط ملی‌پوشان برای حضور در مسابقات جهانی جوانان بوکس اظهار داشت: برای حضور در مسابقات جهانی بوکس چند مرحله اردو داشتیم و تمرینات سختی را پشت سر گذاشتیم. خدا را شکر در حال حاضر به آمادگی خیلی خوبی دست پیدا کردیم و امیدوارم همه بچه‌ها موفق به کسب مدال‌های خوشرنگ شوند.

 

------------------------------------

آرین بوکس ایران در مورد آمادگی خود عنوان کرد: با توجه به زحمات کادرفنی در حال حاضر شرایط بسیار عالی دارم و فقط و فقط به کسب مدال طلا فکر می‌کنم. برای حضور در مسابقات جهانی سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتم و از فیلترهای بسیار سختی عبور کردم تا توانستم فیکس تیم ملی شوم.

ملی‌پوش سنندجی بوکس جوانان با تاکید بر اهداف بزرگ خود گفت: صد در صد کسب مدال جهانی را در توانایی‌های خود می‌بینم. مسابقات جهانی رویداد بزرگی است، اما می‌خواهم فکر کنم که قرار است در مسابقات کشوری حضور داشته باشم. می‌خواهم با آرامش پنج شب مقابل رقبای خود به پیروزی برسم و در نهایت مدال خوشرنگ کسب کنم.

ساعد پناه در پایان خاطرنشان کرد: تیم فعلی از قدرت بسیار خوبی برخوردار است و همه بچه‌ها توانایی کارهای بزرگ را دارند. من نیز فقط و فقط به کسب مدال طلا فکر می‌کنم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی