رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آذر 1399 - 19:08
  • کد خبر : ۸۸۹۹
  • چاپ خبر : زمان آغاز مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران به تعویق افتاد
مسئول برگزاری مسابقات:

زمان آغاز مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال ایران به تعویق افتاد

به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ امیرحسین فراهانی‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تعویق در آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و همچنین به درخواست نهادهای مرتبط مبنی بر فاصله دو هفته ای مسابقات لیگ دسته دوم و سوم به جهت پوشش هرچه بهتر مسابقات، به این ترتیب آغاز مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از تعویق مجدد زمان آغاز رقابت های مرحله اول این لیگ خبر داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم از تعویق مجدد زمان آغاز رقابت های مرحله اول این لیگ خبر داد.

به گزارش یاریزان و به نقل از دی اسپورت؛ امیرحسین فراهانی‌ با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به تعویق در زمان آغاز مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور و همچنین به درخواست نهادهای مرتبط مبنی بر فاصله دو هفته ای مسابقات لیگ دسته دوم و سوم به جهت پوشش هرچه بهتر مسابقات، به این ترتیب زمان آغاز مرحله اول رقابت های لیگ دسته سوم به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

 

------------------------------------

فراهانی ادامه داد: تلاش کمیته مسابقات این است که استارت مسابقات مرحله اول لیگ دسته سوم پس از ۲ هفته از آغاز لیگ دسته دوم زده شود.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته سوم افزود: بر این اساس تاریخ جدید آغاز مسابقات به جای هفتم دی ماه، ۱۴ دی ماه خواهد بود. ۹۰ درصد این تاریخ برای آغاز مسابقات تغییر نخواهد کرد مگر اینکه شرایط و اتفاق خاصی بیفتد!

فراهانی بیان داشت: سازمان لیگ دغدغه شروع هر چه زودتر مسابقات را دارد ولی با توجه به شرایط حاکم بر مسابقات بایستی سازمان لیگ با هماهنگی کلیه نهادهای مربوطه از جمله ستاد مقابله با کرونا مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار ‌کند که کمترین ضرر متوجه باشگاه ها، تیم ها و بازیکنان و عوامل اجرایی مسابقات شود.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی