رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 خرداد 1400 - 20:19
  • کد خبر : ۱۰۳۱۲
  • چاپ خبر : زاگرس مهاباد به لیگ برتر فوتبال ایران در رده زیر پانزده سال راه یافت
با پیروزی در دومین دیدار مرحله گروهی؛

زاگرس مهاباد به لیگ برتر فوتبال ایران در رده زیر پانزده سال راه یافت

به گزارش یاریزان؛ مرحلە نهایی لیگ مناطق فوتبال ایران در رده زیر پانزدە سال فوتبال ایران در پنج گروه در حال برگزاری است. تیم های رویاای افلاک لرستان، شهید امینی همدان و طلایی پوشان خرم آباد در گروه اول، زاگرس مهاباد، زاگرس مریوان و آرکافوتبال تبریز در گروه دوم، ایرانمهر باباخانی تهران، شهدا قائمشهر شاهین آمل در گروه سوم، بامداد اراک و خلیج فارس شیراز در گروه چهارم، پیشگامان قوچان و شهر خودرو مشهد در گروه پنجم این رقابت ها قرار دارند. در گروه دوم این مسابقات تیم های زاگرس مهاباد و زاگرس مریوان در استادیوم آزادی مهاباد به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان این دیدار با نتیجه دو بر صفر موفق به شکست حریف خود شد.

تیم فوتبال زیر پانزده سال زاگرس مهاباد با کسب پیروزی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق به صعود به لیگ برتر زیر پانزده سال ایران شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم فوتبال زیر پانزده سال زاگرس مهاباد با کسب پیروزی در دومین دیدار خود در مرحله گروهی موفق به صعود به لیگ برتر زیر پانزده سال ایران شد.

به گزارش یاریزان؛ تیم فوتبال زیر پانزده سال زاگرس مهاباد با شکست نماینده تبریز مجوز حضور در لیگ برتر فوتبال ایران را کسب کرد.

 

------------------------------------

زاگرسی ها با برتری ۲ بر۱ در خانه تیم آرکافوتبال تبریز موفق شدند به لیگ برتر فوتبال ایران در رده سنی زیر پانزده سال صعود کنند.

این مرحلە از مسابقات در پنج گروە سە تیمی برگزار می شود و نمایندە مهاباد با تیم های زاگرس مریوان و آرکافوتبال تبریز همگروه بود.

زاگرس مهاباد در دیدار اول خود موفق شده بود همنام مریوانی خود را نیز با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

نماینده مریوان در دومین دیدار خود با نتیجه سه بر صفر مقابل حریف تبریزی متحمل شکست خانگی شده بود.

شایان ذکر است؛ تیم های اول هر گروه به لیگ برتر زیر پانزده سال ایران صعود خواهند کرد و سه تیم دوم برتر نیز با حفظ سهمیه لیگ مناطق ایران از خطر سقوط به لیگ های استانی محفوظ خواهند ماند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی