رفتن به بالا
  • یکشنبه - 3 تیر 1397 - 12:43
  • کد خبر : ۳۱۶۵
  • چاپ خبر : ریاست هیات قایقرانی استان کرمانشاه به ناجی پیمان ضیایی رسید
با حضور رئیس فدراسیون؛

ریاست هیات قایقرانی استان کرمانشاه به ناجی پیمان ضیایی رسید

  از بین چهار کاندید مطرح شده، ریاست هیات قایقرانی استان کرمانشاه توسط مجمع انتخابات هیات قایقرانی این استان و با حضور رئیس فدراسیون مذکور در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه تعین گردید.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ در مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان کرمانشاه که دوم تیرماه برگزارشد، ناجی پیمان ضیایی عنوان […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

از بین چهار کاندید مطرح شده، ریاست هیات قایقرانی استان کرمانشاه توسط مجمع انتخابات هیات قایقرانی این استان و با حضور رئیس فدراسیون مذکور در سالن شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه تعین گردید.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ در مجمع انتخابات هیات قایقرانی استان کرمانشاه که دوم تیرماه برگزارشد، ناجی پیمان ضیایی عنوان ریاست هیات قایقرانی استان کرمانشاه را بدست آورد.

میلاد ربیع زاده، محمدسهراب بیگ، پیمان ضیایی و محمدرضا نقدی چهار کاندیدای تصدی ریاست هیات قایقرانی کرمانشاه بودند که پیش از برگزاری انتخابات به تشریح برنامه های خود پرداختند و پس از انصراف میلاد ربیع زاده و محمدرضا نقدی رای گیری انجام و از بین دو کاندیدای باقی مانده، ناجی پیمان ضیایی با کسب هشت رای موافق از مجموع ۱۵ رای ماخوذه اعضای مجمع برای مدت چهارسال به این سمت انتخاب شد.

محمد سهراب بیگ رئیس پیشین هیات قایقرانی استان کرمانشاه پیش از انجام رای گیری، گزارشی از عملکرد چهارساله خود ارائه داد و ضمن اشاره به مشکلات مالی قایقرانی کرمانشاه، اظهار کرد: یک مدیریت هرچقدر هم برنامه داشته باشد، در صورتی که منابع مالی خاصی در اختیار نداشته باشد، امکان تحقق برنامه هایش میسر نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه کرمانشاه، استانی جنگ زده است و صنعت چندانی ندارد، جذب اسپانسر ورزشی در این استان کاری دشوار است.

سهراب بیگ با بیان اینکه شناخت مردم و مسئولین نیز از ورزش قایقرانی کم است، تاکید کرد: همه این مسائل سبب شده تا نتوانیم بسیاری از برنامه های خود را اجرایی کنیم. وی افزود: با وجود این مشکلات، طی چهارسال گذشته برنامه های کم نظیری را در این رشته انجام دادیم که در سطح کشور الگو قرار گرفت.

رئیس پیشین هیات قایقرانی استان کرمانشاه با تاکید براینکه بحث کارآفرینی در این هیات اجرا شد، گفت: تا چند سال پیش، بسیاری از مربیان این هیات بیکار بودند و حق الزحمه ای محدود آن هم با تاخیر دریافت می کردند که با تشویق مربیان به احداث باشگاه، تاکنون پنج باشگاه قایقرانی را در سطح کرمانشاه تاسیس کرده ایم و یک باشگاه دیگر را نیز بزودی تاسیس خواهیم کرد.

وی ادامه داد: باشگاه های قایقرانی کرمانشاه امروز در سطحی هستند که خود مجری برگزاری مسابقات و برپایی اردو می شوند.

سهراب بیگ همچنین از تولید وسایل ورزشی مرتبط با رشته قایقرانی توسط باشگاه های قایقرانی کرمانشاه خبرداد و گفت: این باشگاه ها در راستای حمایت از تولید ملی، قایق و سکان می سازند و اخیرا نیز در حال ساخت اسکله هستند. وی خاطرنشان کرد: در بحث انسجام و نظم بخشی اداری نیز کمیته های مختلفی تشکیل داده ایم که از جمله آنها می توان به کمیته داوری اشاره کرد تا افراد متقاضی اعزام به مسابقات در استان مورد تست قرار گیرند، سپس اعزام شوند.

در ادامه ناجی پیمان ضیایی رئیس جدید هیات قایقرانی کرمانشاه نیز به تشریح برنامه های پیش روی خود پرداخت و معرفی قهرمانان، شناسایی پتانسیل ها، برپایی مستمر طرح های استعدادیابی، تبلیغ و شناساندن ورزش قایقرانی و جذب اسپانسر را از جمله این برنامه ها اعلام کرد.

وی فضای شهربازی کرمانشاه را مناسب انجام ورزش قایقرانی ندانست و گفت: برای پیشرفت قایقرانی کرمانشاه باید یک سیستم چرخشی آب داشته باشیم که ورزشکاران تمریناتی نزدیک به حالت واقعی داشته باشند.

رئیس جدید هیات قایقرانی کرمانشاه خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا این سیستم را در کرمانشاه راه اندازی کنیم. وی خواستار برگزاری مسابقات چند جانبه ورزشی در کرمانشاه شد و گفت: اگر بتوانیم مسابقه چندجانبه ورزشی همچون قایقرانی، شنا، دو و دوچرخه سواری را در کرمانشاه برگزار کنیم، به ورزش این استان بسیار کمک خواهد کرد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی