رفتن به بالا
  • جمعه - 10 آبان 1398 - 10:13
  • کد خبر : ۵۶۷۸
  • چاپ خبر : در رده بندی جدید تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم جهان و اول آسیا قرار دارد

در رده بندی جدید تیم ملی فوتسال ایران در رده چهارم جهان و اول آسیا قرار دارد

به گزارش یاریزان؛ دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و قرقیزستان از ساعت ۱۸ در سالن غدیر آغاز شد و با نتیجه ۷ بر ۳ به سود شاگردان ناظم‌الشربعه به پایان رسید.

وبسایت Futsal World Ranking رده بندی جدید تیم‌های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد تا تیم ایران به رده چهارم جهان صعود کند و در صدر تیم‌های آسیایی باقی بماند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم ملی فوتسال کشورمان به رتبه چهارم رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان صعود کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، وبسایت Futsal World Ranking رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد و تیم ملی فوتسال ایران با ۱۶۴۴ امتیاز به رده چهارم جهان صعود کرد و در صدر رده‌بندی تیم‌های آسیایی باقی ماند.

 

------------------------------------

بر اساس این رده بندی جایگاه سه تیم برتر نسبت به ماه قبل تغییری نداشته است و تیم ملی برزیل با ۱۸۳۹ امتیاز در رتبه اول جهان قرار دارد، اسپانیا با ۱۷۸۵ و روسیه نیز با ۱۶۷۰ امتیاز به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند.

شاگردان ناظم‌الشریعه هفته گذشته در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در ارومیه به میدان رفتند و برابر تیم‌های ترکمنستان و قرقیزستان به پیروزی رسیدند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با اعلام فدراسیون فوتبال ایران، وبسایت Futsal World Ranking رده‌بندی جدید تیم‌های ملی فوتسال جهان را اعلام کرد و تیم ملی فوتسال ایران با 1644 امتیاز به رده چهارم جهان صعود کرد و در صدر رده‌بندی تیم‌های آسیایی باقی ماند.

رده‌ بندی جدید تیم‌های ملی فوتسال جهان

 

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی