رفتن به بالا
  • سه شنبه - 3 تیر 1399 - 19:49
  • کد خبر : ۷۰۲۵
  • چاپ خبر : رئیس کمیته ملی پارالمپیک : سیامند رحمان تکرار نشدنی است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک : سیامند رحمان تکرار نشدنی است

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تمجید از خصوصیات خوب قهرمان مرحوم پاراوزنه برداری ایران گفت: سیامند رحمان از نظر فنی و اخلاقی تکرار نشدنی است.

  رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تمجید از خصوصیات خوب قهرمان مرحوم پاراوزنه برداری ایران گفت: سیامند رحمان از نظر فنی و اخلاقی تکرار نشدنی است. به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر، بخشی از مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور که امروز به مناسبت روز جهانی المپیک در محل کمیته ملی المپیک […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تمجید از خصوصیات خوب قهرمان مرحوم پاراوزنه برداری ایران گفت: سیامند رحمان از نظر فنی و اخلاقی تکرار نشدنی است.

به گزارش یاریزان و به نقل از خبرگزاری مهر، بخشی از مراسم افتتاح تالار مشاهیر ورزش کشور که امروز به مناسبت روز جهانی المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، به رونمایی از تندیس مرحوم سیامند رحمان اختصاص داشت.

 

------------------------------------

در همین رابطه محمود خسروی رفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: درگذشت سیامند شوک بزرگی بود برای من که با او پیوند عاطفی داشتم.

وی با اشاره به یک خاطره از مرحوم رحمان خاطرنشان کرد: سیامند از من دعوت می کرد که هنگام بهار از درختان و شکوفه های گیلاس اشنویه دیدن کنم، موقع تشییع پیکر او باور نداشتم که برای چنین کاری به اشنویه می روم.

خسروی وفا تاکید کرد: مرحوم رحمان یک کرد و اهل تسنن بود. عاشق اهل بیت و متواضع و بزرگ بود. او در بخش فنی هم تکرار شدنی نیست.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: نمی دانم داستان چه بود که وی که می توانست همچنان بدرخشد اینگونه از بین ما رفت‌. او همیشه خندان بود. بخش های اخلاقی وی نیز تکرار نشدنی است و می توان از آن فیلم و رمان ساخت برای نسل بعد.

خسروی وفا در پایان گفت: از حناچی و شهرداری تهران می خواهم که پارالمپیکی ها و معلولین را در بحث شهری در نظر داشته باشند.

 

آذربایجان غربی | خبرنگار: سامان صادق امیری


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی