رفتن به بالا
  • دوشنبه - 15 اردیبهشت 1399 - 12:34
  • کد خبر : ۶۸۳۰
  • چاپ خبر : ذبیح الله پورشیب : آرزو می کنم آرامش به زندگی مردم برگردد

ذبیح الله پورشیب : آرزو می کنم آرامش به زندگی مردم برگردد

ذبیح الله پورشیب ملی پوش ایلامی تیم ملی کاراته ایران پس از کسب مدال برنز بازی های آسیایی جاکارتا گفت: 9 امتیاز من را ندادند و حریف من با کوچک‌ترین حرکت امتیاز می‌گرفت.

ذبیح الله پورشیب قهرمان کاراته جهان گفت: امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا دوباره آرامش به زندگی مردم برگردد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ذبیح الله پورشیب قهرمان ایلامی تیم ملی کاراته ایران گفت: امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود تا دوباره آرامش به زندگی مردم برگردد.

به گزارش یاریزان؛ ذبیح الله پورشیب اظهارداشت: من هم این روزها مثل سایر ورزشکاران ملی پوش تمریناتم را در خانه انجام می دهم. البته اگر فضای سبز یا پارکی هم باشد که محیطش خلوت باشد در آنجا هم تمرین می کنم. تمریناتم کلا فقط بدنسازی است. با مربیان در ارتباط هستم و از آنها برنامه های لازم را
می گیرم. به هر حال شرایط الان به گونه ای است که باید سعی کنیم بدنمان را آماده نگه داریم.

 

------------------------------------

قهرمان کاراته آسیا ادامه داد: امیدوارم که ویروس کرونا هر چه زودتر ریشه کن شود و از بین برود. کرونا واقعا روزهای سختی را برای مردم به وجود آورده است. آرزو می کنم که همه مردم کشورم سلامت باشند. انشالله دوباره آرامش به زندگی همه برگردد و همه مثل قبل، کنار هم باشند.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی ۲۰۱۰ گوانگجو در خصوص کسب سهمیه بازی های المپیک توکیو توضیح داد: فعلا که بازی های المپیک ۲۰۲۰ یک سال به تعویق افتاده و همه برنامه های ورزشی عوض شده است. من هم منتظر هستم تا ببینم فدراسیون جهانی کاراته چه تصمیمی برای ادامه مسابقات دارد.

خبرنگار: سامان صادق امیری

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی