رفتن به بالا
  • دوشنبه - 6 تیر 1401 - 13:40
  • کد خبر : ۱۲۴۲۱
  • چاپ خبر : دور‌ جدید اردوی تیم ملی روئینگ از امروز در دریاچه آزادی آغاز می شود

دور‌ جدید اردوی تیم ملی روئینگ از امروز در دریاچه آزادی آغاز می شود

اسرا جوانمردی درباره مسابقات قهرمانی کشور روئینگ گفت: با اینکه نتوانستم خودم را در قهرمانی کشور ثابت کنم و از نتیجه راضی نیستم اما با انگیزه‌ای که به دست آوردم تمریناتم را دنبال می‌کنم تا بتوانم بهتر باشم. وی ادامه داد: نتیجه‌ام به ظاهر نتیجه خوبی بود اما از خودم بیشتر انتظار داشتم و تلاش می‌کنم با تمرینات فشرده‌تر بهتر باشم. جوانمردی درباره برنامه پیش‌رویش گفت: در حال حاضر تمریناتم را برای حضور در لیگ ادامه می‌دهم. برگزاری لیگ اتفاق خوبی است و ورزشکاران باید همیشه خود را آماده نگه دارند.

  دور‌ جدید اردوی تیم ملی (الف) روئینگ بانوان و آقایان از ۶ تیرماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود. به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی از ۶ تیر میزبان ١٣ پاروزن تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان در دور جدید تمرینات آمادگی است.  ———————————— این اردو با هدف حضور در بازیهای […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دور‌ جدید اردوی تیم ملی (الف) روئینگ بانوان و آقایان از ۶ تیرماه در دریاچه آزادی آغاز می‌شود.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی از ۶ تیر میزبان ١٣ پاروزن تیم ملی روئینگ بانوان و آقایان در دور جدید تمرینات آمادگی است.

 

------------------------------------

این اردو با هدف حضور در بازیهای آسیایی هانگژو، مسابقات قهرمانی جهان و کاپ آسیایی تهران تا ٢٩ تیر ادامه خواهد داشت.

افشین فرزام و سولماز عباسی سرمربیان، فرزین رضایی و هما خاتمی کمک مربیان، دکتر سعید خدایاری مربی بدنساز آقایان، مینا خنتان روانشناس بانوان و میلاد اسماعیلی روانشناس آقایان اعضای کادر فنی تیم ملی رویینگ هستند.

 

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

لسشت اسامی نفرات دعوت شده به دور‌ جدید اردوی تیم ملی روئینگ آقایان و بانوان ایران به شرح ذیل است:

فاطمه مجلل از آذربایجان غربی، شکیبا وقوفی از تهران، مهسا جاور و زینب نوروزی از زنجان، نازنین ملایی از گیلان و کیمیا زارعی، مریم کرمی و مریم امیدی‌پارسا از همدان در بخش بانوان و میلاد الهوردیان از آذربایجان غربی، حمیدرضا رضوانی و سیاوش سعیدی از تهران، شیرزاد قادری از کردستان و امیرحسین محمودپور از گیلان پاروزنان دعوت‌شده به اردوی تیم ملی ایران هستند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی