رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 17 تیر 1400 - 08:52
  • کد خبر : ۱۰۹۰۳
  • چاپ خبر : ۲۷ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران دعوت شدند
با نظر مریم ایراندوست؛

۲۷ بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران دعوت شدند

به گزارش یاریزان؛ مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان زنان ایران از روز گذشته در تهران آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. به همین ترتیب با نظر «مریم ایراندوست» سرمربی تیم ملی ۲۷ بازیکن از پانزده استان کشور برای شرکت در اردو به تیم ملی دعوت شده‌اند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است: سمانه چهکندی (خراسان رضوی)، افسانه چترنور، شبنم بهشت، سارا ظهرابی‌نیا (کرمان)، کوثر عنبری، حدیث بساط شیر (ایلام)، زهره کودایی (خوزستان)، نرگش سبکتکین، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، مریم رهیده، زهرا سربالی، فاطم عادلی، مینا نافعی (اصفهان)، غزاله بنی طالبی (چهار محال بختیاری)، فاطمه اردستانی (تهران)، ثنا صادقی (کرمانشاه)، ملیکا محمدی (فارس) زهره جلالی (کردستان)، آرزو غیبی، الهام عبدالرحمان (آذربایجان غربی)، فاطمه امینه برازجانی (بوشهر)، ملیکا متولی، رها یزدانی (مازندران)، زهرا خواجوی، مرضیه نیکخواه (همدان)، بهناز طاهرخانی (قزوین) مریم ایراندوست درباره همگروهی تیم ملی فوتبال بانوان با تیم های اردن و بنگلادش گفت: قرعه خوبی بود. همه تیم ها با آمادگی کامل در عرصه قهرمانی آسیا گام می گذارند و ما نیز قصد داریم با بازیکنان مبارز و جنگنده وارد این عرصه شویم. تیم ملی فوتبال بانوان نیاز به بازیکنانی دارد که دلشان با تیم ملی بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت و پیروزی تیم دریغ نمی کنند. در واقع میل به پیروزی در بازیکنان باعث خواهد شد تا کادر فنی و تیم ملی فوتبال بانوان به هدفش که همانا صعود به مراحل بالاتر رقابتهای قهرمانی آسیا است، برسیم.

مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان زنان ایران با دعوت از ۲۷ بازیکن از چهارشنبه آغاز می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

۲۷ بازیکن به مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان زنان دعوت شدند.

به گزارش یاریزان؛ مرحله جدید اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان زنان ایران از روز گذشته در تهران آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

------------------------------------

به همین ترتیب با نظر «مریم ایراندوست» سرمربی تیم ملی ۲۷ بازیکن از پانزده استان کشور برای شرکت در اردو به تیم ملی دعوت شده‌اند که اسامی آن‌ها به شرح زیر است:

سمانه چهکندی (خراسان رضوی)، افسانه چترنور، شبنم بهشت، سارا ظهرابی‌نیا (کرمان)، کوثر عنبری، حدیث بساط شیر (ایلام)، زهره کودایی (خوزستان)، نرگش سبکتکین، هاجر دباغی، گلنوش خسروی، مریم رهیده، زهرا سربالی، فاطم عادلی، مینا نافعی (اصفهان)، غزاله بنی طالبی (چهار محال بختیاری)، فاطمه اردستانی (تهران)، ثنا صادقی (کرمانشاه)، ملیکا محمدی (فارس) زهره جلالی (کردستان)، آرزو غیبی، الهام عبدالرحمان (آذربایجان غربی)، فاطمه امینه برازجانی (بوشهر)، ملیکا متولی، رها یزدانی (مازندران)، زهرا خواجوی، مرضیه نیکخواه (همدان)، بهناز طاهرخانی (قزوین)

مریم ایراندوست درباره همگروهی تیم ملی فوتبال بانوان با تیم های اردن و بنگلادش گفت: قرعه خوبی بود. همه تیم ها با آمادگی کامل در عرصه قهرمانی آسیا گام می گذارند و ما نیز قصد داریم با بازیکنان مبارز و جنگنده وارد این عرصه شویم. تیم ملی فوتبال بانوان نیاز به بازیکنانی دارد که دلشان با تیم ملی بوده و از هیچ تلاشی برای موفقیت و پیروزی تیم دریغ نمی کنند. در واقع میل به پیروزی در بازیکنان باعث خواهد شد تا کادر فنی و تیم ملی فوتبال بانوان به هدفش که همانا صعود به مراحل بالاتر رقابتهای قهرمانی آسیا است، برسیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: شناخت خوبی از دو تیم اردن و بنگلادش داریم اما باید فیلم آخرین بازیهای دو تیم را آنالیز کرده و نقاط ضعف و قوتشان را ارزیابی کنیم. پیش از این تیم ملی دو بار به تیم بنگلادش که از بازیکنان سرعتی بهره می برد، بازی را واگذار کرده و باید برنامه ریزی دقیقی در این راستا داشته باشیم.

پس از همگروهی تیم ملی فوتبال ایران برابر کره جنوبی، سوریه، عراق، لبنان و امارات، سرمربی تیم ملی بانوان گفت: در واقع قرعه خوبی است و امیدوارم تیم ملی در دیدارهای پیش رو موفق باشد.

ایراندوست افزود: با مسابقاتی که تیم ملی فوتبال آقایان پیش رو دارد به عنوان یک مربی، تمامی بازیها را تماشا و آنالیز خواهم کرد چرا که از هر بازی، درس می‌گیریم و بدون شک رقابتهای جذابی خواهد بود . بدون شک بازیکنان حرفه‌ای و خوب کشورم بهترین عملکرد را از خود بجای خواهند گذاشت. آرزوی موفقیت برای کادر فنی تیم ملی فوتبال بزرگسالان و ملی پوشان ایران دارم .


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی