رفتن به بالا
  • شنبه - 20 دی 1399 - 11:16
  • کد خبر : ۹۰۹۷
  • چاپ خبر : تیم خانه بسکتبال سنندج نماینده استان کردستان در لیگ دسته یک ایران

تیم خانه بسکتبال سنندج نماینده استان کردستان در لیگ دسته یک ایران

مرحله نخست دور رفت و برگشت رقابت های لیگ دسته یکم بانوان کشور که از روز چهارشنبه ۱۷ دیماه به صورت متمرکز و به میزبانی تهران آغاز شده بود ظهر امروز جمعه ۱۹ دی ماه با انجام دیدارهای پایانی به اتمام رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم خانه بسکتبال سنندج به عنوان نماینده کردستان در مسابقات لیگ دسته یکم بسکتبال بانوان کشور با یک پبروزی و دو شکست در مقابل حریفان به کار خود در مرحله نخست این رقابت ها پایان داد.

نماینده کردستان در مرحله نخست دور رفت این رقابت ها در مصاف با تیم خانه بسکتبال خوزستان با نتیجه ۶۰ – ۴۲ در مقابل تیم باژوند بوشهر با نتیجه ۶۷ – ۵۷ شکست خورد و در برابر تیم پژوا اهواز با نتیجه ۵۰ – ۷۱ به پیروزی رسید.
بلندقامتان کردستانی در پایان این مرحله با چهار امتیاز در رده چهارم جدول گروه الف قرار دارند.
این تیم در ادامه مسابقات لیگ دسته یکم بانوان کشور و در مرحله دوم راس ساعت ۱۰ صبح روز یکم بهمن ماه در خوزستان به مصاف تیم رشیدی کرمان می رود.
گفتنی است؛ روژین مجذوبی، پونه علی پناهی فرد، ویانا علی پناهی فرد، یاسا صلواتی، پریا شاکری، آیدا فارسیان، اوین علی محمدی، سیمین طاهرنژادیانی، نسا سکونتی، شیرین بهمنی و سیران احمدی بازیکنان نماینده استان کردستان هستند که تحت عنوان تیم خانه بسکتبال سنندج با سرمربیگری روناک همتی و سرپرستی کژان احمدی در لیگ دسته یکم بسکتبال بانوان کشور حضور پیدا کرده اند.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی