رفتن به بالا
  • جمعه - 7 آذر 1399 - 12:55
  • کد خبر : ۸۶۱۹
  • چاپ خبر : درخشش شاگردان یوسف کرمی در جام باشگاه‌های اروپا / کسب مقام سومی در رده سنی امید
باسترب روی سکو؛

درخشش شاگردان یوسف کرمی در جام باشگاه‌های اروپا / کسب مقام سومی در رده سنی امید

تیم "یاسترب" با هدایت یوسف کرمی موفق به کسب 3 مدال طلا، 4 نقره، 6 برنز و تصاحب مقام سومی در رده سنی امید هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا شد.

  تیم “یاسترب” با هدایت یوسف کرمی موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره، ۶ برنز و تصاحب مقام سومی در رده سنی امید هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا شد. به گزارش یاریزان؛ هشتمین دوره جام باشگاه اروپا ۲۰۲۰ در روزهای ۲۱ تا ۲۵ نوامبر (یکم تا پنجم آذرماه) توسط باشگاه یاسترب و […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم “یاسترب” با هدایت یوسف کرمی موفق به کسب ۳ مدال طلا، ۴ نقره، ۶ برنز و تصاحب مقام سومی در رده سنی امید هشتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های اروپا شد.

به گزارش یاریزان؛ هشتمین دوره جام باشگاه اروپا ۲۰۲۰ در روزهای ۲۱ تا ۲۵ نوامبر (یکم تا پنجم آذرماه) توسط باشگاه یاسترب و کارلواتس با حضور ۸۱۸ تکواندوکار در قالب ۱۵۳ تیم از ۴۲ کشور برگزار شد.

 

------------------------------------

با توجه به شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان این مسابقات بعد ۱۰ ماه تعطیلی در رشته تکواندو برگزار شد که هوگوپوشان در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان با یکدیگر به رقابت پرداختند اما نکته قابل توجه حضور ۱۵ تکواندوکار المپیکی در این رویداد بود.

تیم یاسترب تحت هدایت یوسف کرمی در رده‌سنی خردسالان با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و ۳ برنز موفق به کسب عنوان دومی شد؛ در رده سنی نوجوانان ۲ مدال طلا در گروه دختران و پسران بدست آمد و با توجه به سهمیه‌ای که این رقابت‌ها داشت با کسب این دو نشان، جواز حضور در مسابقات قهرمانی اروپا ۲۰۲۱ را اخذ کردند.

این تیم در رده سنی امید (کمتر از ۲۱ سال) ۲ مدال طلا، یک نقره و مقام سومی را کسب کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

در رده سنی بزرگسالان نیز یک مدال طلا و ۵ نقره بدست آمد که با احتساب یک سهمیه از قبل، ۷ سهمیه برای کرواسی به منظور حضور در مسابقات قهرمانی اروپا (۴ وزن المپیکی) سال ۲۰۲۱ به میزبانی بوسنی کسب شد.

اما در پایان این رقابت‌ها تیم ملی “کرواسی” با کسب ۶ مدال طلا، ۳ نقره و ۶ برنز در جایگاه قهرمانی ایستاد، “سارایوو” با ۵ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز در رده دوم قرار گرفت؛ “هانکوک” با ۵ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز رده سومی را خود اختصاص داد، “ترکیه” با ۴ مدال طلا، ۲ نقره و ۲ برنز در مقام چهارم قرار گرفت و باشگاه “یاسترب” با ۳ مدال طلا، ۴ نقره و ۶ برنز پنجم شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی