رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 6 شهریور 1399 - 09:55
  • کد خبر : ۷۵۲۴
  • چاپ خبر : داورزنی : والیبال ایران در المپیک توانایی حضور در میان ۴ تیم برتر را دارد
در نشست هیات رئیسه فدراسیون والیبال؛

داورزنی : والیبال ایران در المپیک توانایی حضور در میان ۴ تیم برتر را دارد

طی روزهای اخیر انتشار خبری درباره نامه سازمان بازنشستگی کشور به وزارت ورزش خبر ساز شد اما تا کنون بیش از اصل خبر، موضوع بازنشسته بودن یا نبودن محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و معاون سابق وزارت ورزش و جوانان از سوی محافل مختلف ورزشی و رسانه‌های رسمی کشور محل مناقشه بوده است.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران در المپیک توانایی حضور در میان ۴ تیم برتر را دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران در المپیک توانایی حضور در میان ۴ تیم برتر را دارد.

به گزارش یاریزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در نشست هیات رئیسه فدراسیون، افزود: خوشبختانه فعالیت‌های ورزشی در جهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز شده است.

 

------------------------------------

وی با اشاره به روند مقابله با شیوع و گسترش ویروس کووید ۱۹ در ایران و جهان، تصریح کرد: شاهد تحولات جدیدی در ورزش جهان هستیم و در پایان شهریورماه نیز مسابقات جهانی برخی رشته‌ها که کم‌تر ورزشکاران با هم روبه‌رو می‌شوند، مانند قایقرانی شروع خواهد شد.

داورزنی ادامه داد: فدراسیون والیبال نیز در تعامل و همکاری با ستاد ملی مقابله با کرونا، لیگ‌های خود را بر اساس برنامه اعلام شده آغاز خواهد کرد و باشگاه‌ها نیز فعالیت و تمرین خود را با رعایت پروتکل‌ها شروع کردند و مسابقات تدارکاتی نیز در تهران، ارومیه و آمل در جریان است.

وی تاکید کرد: هدف اصلی فدراسیون برای شروع مسابقات، ایجاد شرایط مناسب برای پرورش بازیکنان برای حضور در تیم ملی و حضور شایسته در لیگ ملت‌ها و بازی‌های المپیک سال آینده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری این که هنوز برخی فعالیت‌های والیبال آسیا و جهان به‌ویژه در رده‌های سنی تکلیفش مشخص نشده است، گفت: تصمیم‌گیری درباره این مسابقات نیز منوط به مشخص شدن شرایط جهان از نظر کرونا، وضعیت پروازها و ویزای کشورهاست. اگر به هر دلیلی این مسابقات انجام نشود، حضور در مسابقات جهانی بر اساس رده‌بندی خواهد بود.

وی با بیان این که عملکرد تیم ملی بزرگسالان ویترین همه فعالیت‌های والیبال کشور است، افزود: اگر در همه رده‌های سنی خوب کار کنیم، اما در بزرگسالان موفق نباشیم، باز هم از نظر افکار عمومی، والیبال عملکرد خوبی نداشته است.

داورزنی با یادآوری نتایج نشست‌های مشورتی برای انتخاب سرمربی تیم ملی، تصریح کرد: هدف تیم ملی ایران در المپیک، سوال کلیدی برای تصمیم‌گیری درباره انتخاب سرمربی تیم ملی است.

وی تاکید کرد: تیم ملی والیبال ایران همانند دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در المپیک، توانایی رفتن روی سکو یا قرار گرفتن در بین چهار تیم برتر را دارد، اما باید هیات رئیسه نیز به عنوان متولی فدراسیون این باور را داشته باشد. بنابراین اعضای هیات‌ رئیسه به صورت شفاف نقطه نظرات خود را بیان کنند تا به اجماع در این موضوع برسیم.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی