رفتن به بالا
  • یکشنبه - 7 شهریور 1400 - 17:49
  • کد خبر : ۱۱۵۵۵
  • چاپ خبر : خانه پیشکسوتان ورزش در کرمانشاه افتتاح شد

خانه پیشکسوتان ورزش در کرمانشاه افتتاح شد

به گزارش یاریزان؛ اولین خانه پیشکسوتان ورزش کشور روز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جمعی از پیشکسوتان ورزش در موزه ورزش مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. صابر رحیمی در این مراسم با اشاره به تاکید مهندس بازوند برای افتتاح این مجموعه گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش استان هستند و ما باید از تجربیات شما در رشته‌های مختلف استفاده کنیم. وی جایگاه پیشکسوتان در جامعه را بسیار والا توصیف کرد و اظهار داشت: همکاری یک تیم همدل و همراه در ورزش استان، حضور شما پیشکسوتان و مهندس بازوند که نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند، منجر عملکردی قابل قبول و جهش در همه شاخص‌های توسعه‌ای ورزش در استان شده است.

خانه پیشکسوتان ورزش در در موزه ورزش مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

خانه پیشکسوتان ورزش در در موزه ورزش مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه افتتاح شد.

به گزارش یاریزان؛ اولین خانه پیشکسوتان ورزش کشور روز یکشنبه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و جمعی از پیشکسوتان ورزش در موزه ورزش مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

 

------------------------------------

صابر رحیمی در این مراسم با اشاره به تاکید مهندس بازوند برای افتتاح این مجموعه گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های ورزش استان هستند و ما باید از تجربیات شما در رشته‌های مختلف استفاده کنیم.

وی جایگاه پیشکسوتان در جامعه را بسیار والا توصیف کرد و اظهار داشت: همکاری یک تیم همدل و همراه در ورزش استان، حضور شما پیشکسوتان و مهندس بازوند که نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند، منجر عملکردی قابل قبول و جهش در همه شاخص‌های توسعه‌ای ورزش در استان شده است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی