رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 19 دی 1398 - 16:17
  • کد خبر : ۵۹۰۷
  • چاپ خبر : خانه بسکتبال کردستان در هفته دوازدهم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مغلوب شد

خانه بسکتبال کردستان در هفته دوازدهم لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور مغلوب شد

ابزارسازان کرمانشاه علیرغم باخت در دو دیدار  پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال برابر تیم کوچین آمل، با موافقت مسئولان فدراسیون مجوز حضور در سوپر لیگ بسکتبال ایران را گرفت.

تیم خانه بسکتبال کردستان در دیدار هفته دوازدهم مقابل پاسارگاد مشهد به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۸۶ به ۷۶ مغلوب این حریف مشهدی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم خانه بسکتبال کردستان در دیدار هفته دوازدهم مقابل پاسارگاد مشهد به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۸۶ به ۷۶ مغلوب این حریف مشهدی شد.

به گزارش یاریزان؛ هفته دوازدهم رقابت های لیگ دسته یک بسکتبال آقایان کشور در گروه شمال و جنوب روز سه شنبه ۱۷ دی ماه با برگزاری در شهرهای سراسر کشور پیگیری شد.
تیم خانه بسکتبال کردستان در هفته دوازدهم لیگ دسته یک، عصر روز سه شنبه ۱۷ دی ماه، در سالن خانه بسکتبال مشهد میهمان تیم پاسارگاد نماینده مشهد بود و در پایان در مصاف با این تیم با نتیجه ۸۶ به ۷۶ تن به شکست داد.
در این دیدار که راس ساعت ۱۶ در سالن خانه بسکتبال شهر مشهد آغاز شد بلندقامتان کردستانی در کوارترهای اول و دوم، بازی برابری را با تیم میزبان به نمایش گذاشتند و تا پایان نیمه اول دو تیم با امتیاز ۳۸ به ۳۸ به رختکن رفتند اما در نیمه دوم و کوارتر سوم و چهارم این تیم پاسارگاد مشهد بود که با استفاده از امتیاز میزبانی خود توانست از بازیکنان کردستانی پیشی بگیرد و در نهایت با نتیجه ۸۶ به ۷۶ بازی را به سود خود به پایان رساند.
هم اکنون تیم خانه بسکتبال کردستان با کسب ۱۷ امتیاز تا پایان هفته دوازدهم در جایگاه هفتم جدول رده بندی لیگ دسته یک گروه شمال قرار دارد.
نماینده استان کردستان در ادامه این رقابت ها و در هفته سیزدهم راس ساعت ۱۶ روز جمعه ۲۰ دی ماه در سالن آزادی شهر سنندج به مصاف تیم آینده سازان تهران خواهد رفت.

 

------------------------------------


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی