رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 تیر 1400 - 10:44
  • کد خبر : ۱۰۹۸۱
  • چاپ خبر : حضور کوهنورد مهابادی در مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد:

حضور کوهنورد مهابادی در مسابقات جهانی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی پور در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: " کارزان قزاق " ورزشکار ملی پوش و عضو باشگاه کوهنوردان "اوراز" مهاباد برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا نیازمند کمک مالی و پرداخت هزینه مسابقات از جیب شخصی خود است. وی با اشاره به اینکه فدراسیون کوهنوردی هزینه حضور ورزشکاران در مسابقات جهانی در قالب تیم ملی را پرداخت نمی‌کند، اضافه کرد: برای اعزام این ورزشکار به مسابقات جهانی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال نیاز است که ۶۰۰ یورو آن تنها برای دریافت ویزا است. رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: " کارزان قزاق " به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی اسکای رانینگ قهرمانی جوانان زیر ۲۳ سال جهان به میزبانی ایتالیا شرکت و طی روزهای هشتم و دهم مردادماه در ۲ رشته باید با حریفان خود رقابت کند. مصطفی پور با بیان اینکه قزاق طی چهار گذشته سه مسابقه جهانی را به علت مشکلات مالی و عدم دریافت ویزا از دست داده است، ادامه داد: این ورزشکار باید چهارم مردادماه کشور را به مقصد ایتالیا ترک کند ولی هنوز مبلغ مورد نیاز علی رغم پیگیری و درخواست کمک از خیران تامین نشده است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: حضور ” کارزان قزاق ” کوهنورد ملی پوش این شهرستان در مسابقات جهانی ایتالیا به علت مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: حضور ” کارزان قزاق ” کوهنورد ملی پوش این شهرستان در مسابقات جهانی ایتالیا به علت مشکلات مالی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش یاریزان؛ قرنی مصطفی پور در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: ” کارزان قزاق ” ورزشکار ملی پوش و عضو باشگاه کوهنوردان “اوراز” مهاباد برای حضور در مسابقات جهانی ایتالیا نیازمند کمک مالی و پرداخت هزینه مسابقات از جیب شخصی خود است.

 

------------------------------------

وی با اشاره به اینکه فدراسیون کوهنوردی هزینه حضور ورزشکاران در مسابقات جهانی در قالب تیم ملی را پرداخت نمی‌کند، اضافه کرد: برای اعزام این ورزشکار به مسابقات جهانی بیش از ۴۰۰ میلیون ریال نیاز است که ۶۰۰ یورو آن تنها برای دریافت ویزا است.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار داشت: ” کارزان قزاق ” به عنوان نماینده ایران در مسابقات جهانی اسکای رانینگ قهرمانی جوانان زیر ۲۳ سال جهان به میزبانی ایتالیا شرکت و طی روزهای هشتم و دهم مردادماه در ۲ رشته باید با حریفان خود رقابت کند.

مصطفی پور با بیان اینکه قزاق طی چهار گذشته سه مسابقه جهانی را به علت مشکلات مالی و عدم دریافت ویزا از دست داده است، ادامه داد: این ورزشکار باید چهارم مردادماه کشور را به مقصد ایتالیا ترک کند ولی هنوز مبلغ مورد نیاز علی رغم پیگیری و درخواست کمک از خیران تامین نشده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی افزود: فدراسیون کوهنوردی تنها در ۲ مسابقه جهانی چین و گرجستان در سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ پرداخت هزینه رقابت های قزاق را به عهده گرفته و مابقی آنها با پرداخت هزینه به صورت شخصی و اسپانسرینگ توسط خود ورزشکار بوده است.

مصطفی پور با اشاره به اینکه اداره ورزش و جوانان بخشی از هزینه اعزام این ورزشکار را برعهده گرفته است، گفت: خیران، شهروندان و جامعه ورزشی می‌توانند برای اهدای کمک های خود جهت تامین هزینه شرکت در مسابقات جهانی به اداره ورزش جوانان یا دفتر باشگاه کوهنوردان اوراز مهاباد مراجعه کنند.

شایان ذکر است؛ ” کارزان قزاق ” صعود به قله هفت هزار و ۱۳۴ متری لنین در قرقزستان، کسب مدال طلای مسابقات آسیایی اسکی کوهستان و چندین عنوان قهرمانی آسیا در رشته های کوهنوردی را در کارنامه ورزشی خود دارد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی