رفتن به بالا
  • یکشنبه - 24 اسفند 1399 - 12:34
  • کد خبر : ۹۸۰۹
  • چاپ خبر : محمد رشیدی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نماینده کرمانشاه تیم فوتبال راهیان در لیگ دسته یک

محمد رشیدی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نماینده کرمانشاه تیم فوتبال راهیان در لیگ دسته یک

محمد رشیدی عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی نماینده کرمانشاه تیم فوتبال راهیان در لیگ دسته یک

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

به گزارش یاریزان؛ محمد رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال راهیان کرمانشاه که با حکم دیوان عالی کشور مجوز حضور دوباره در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کرده برای تحقق این مهم نیاز حمایت همه مسوُولان استان است. وی افزود: در همین راستا خود من به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در فراکسیون ورزش هم حضور دارم هر کاری که برای بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول لازم باشد انجام خواهم داد و در کنار مسوُولان تیم هستم تا ان شالله شاهد حضور دوباره آنها در لیگ باشیم. رشیدی با بیان اینکه راهیان متعلق به مردم کرمانشاه و این استان است، خاطرنشان کرد: حمایت نکردن از این تیم و حضور نیافتن دوباره آنها در مسابقات لیگ دسته اول نوعی ظلم به مردم ورزش دوست این دیار است.

به گزارش یاریزان؛ محمد رشیدی در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا اظهار داشت: تیم فوتبال راهیان کرمانشاه که با حکم دیوان عالی کشور مجوز حضور دوباره در مسابقات لیگ دسته اول را کسب کرده برای تحقق این مهم نیاز حمایت همه مسوُولان استان است.

 

------------------------------------

وی افزود: در همین راستا خود من به عنوان عضوی از مجمع نمایندگان استان کرمانشاه که در فراکسیون ورزش هم حضور دارم هر کاری که برای بازگشت دوباره راهیان به لیگ دسته اول لازم باشد انجام خواهم داد و در کنار مسوُولان تیم هستم تا ان شالله شاهد حضور دوباره آنها در لیگ باشیم.

رشیدی با بیان اینکه راهیان متعلق به مردم کرمانشاه و این استان است، خاطرنشان کرد: حمایت نکردن از این تیم و حضور نیافتن دوباره آنها در مسابقات لیگ دسته اول نوعی ظلم به مردم ورزش دوست این دیار است.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی