رفتن به بالا
  • دوشنبه - 5 شهریور 1397 - 19:32
  • کد خبر : ۳۳۵۵
  • چاپ خبر : حسین کیهانی دونده کرمانشاهی در جاکارتا طلایی شد
در ماده سه هزار متر بامانع؛

حسین کیهانی دونده کرمانشاهی در جاکارتا طلایی شد

مسابقات آسیایی 2018 در حالی با رشته دو و میدانی ادامه یافت که حسین کیهانی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی توانست مقام قهرمانی و مدال طلای ماده سه هزار متر بامانع را کسب کند.

  مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ در حالی با رشته دو و میدانی ادامه یافت که حسین کیهانی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی توانست مقام قهرمانی و مدال طلای ماده سه هزار متر بامانع را کسب کند.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ مرحله فینال مسابقات دو و میدانی در ماده های مختلف عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

مسابقات آسیایی ۲۰۱۸ در حالی با رشته دو و میدانی ادامه یافت که حسین کیهانی دونده کرمانشاهی عضو تیم ملی توانست مقام قهرمانی و مدال طلای ماده سه هزار متر بامانع را کسب کند.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ مرحله فینال مسابقات دو و میدانی در ماده های مختلف عصر امروز (دوشنبه) برگزار شد و کیهانی دونده کرمانشاهی با کسب مقام قهرمانی، هفدهمین مدال طلای کاروان ایران را به رامغان آورد.

وی در رقابتی تنگانگ با حریفان خود موفق شد با زمان هشت دقیقه و ۲۲ ثانیه از خط پایان عبور کند و مدال طلا را به گردن بیاویزد، در این بخش دوندگان قطر و ژاپن نیز به ترتیب قهرمانی و نایب قهرمان شدند.

کیهانی در مرحله فینال دو سه هزار متر با مانع ابتدا به عنوان نفر هشتم دور اول را طی کرد، وی سپس در دور دوم به عنوان نفر ششم معرفی شد و در پایان دور سوم نیز به رتبه هفتم تنزل پیدا کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

این دونده کرمانشاهی در دور چهارم رتبه پنجم و و در دور پنجم رتبه چهارم را کسب کرد تا در سه دور پایانی برای کسب مدال رقابت سختی با حریفان داشته باشد.

کیهانی در حالی که دور آخر را آغاز کرد که در رده سوم قرار داشت اما توانست در گام های آخر از رقبای قطری و ژاپنی پیشی گرفته و مدال طلای مسابقات را با شایستگی کسب کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی