رفتن به بالا
  • جمعه - 10 بهمن 1399 - 21:07
  • کد خبر : ۹۳۷۴
  • چاپ خبر : جدول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران گروه دوم دو

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران گروه دوم دو

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان ایران گروه دوم دو

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

هفته نهم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در دو گروه به پایان رسید. به گزارش یاریزان؛ هفته نهم و ماقبل پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با صدرنشینی شهرداری بم در گروه اول با کسب 16 امتیاز و صعود تیم های شهرداری سیرجان و وچان کردستان بترتیب با 25 و 19 امتیاز به مرحله نهایی مسابقات به پایان رسید. در این هفته نتایج شگفت انگیزی رقم خورد و تنها در دیدار وچان مقابل قشقایی شیراز، دختران کردستان 17 بار موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا نتیجه عجیب دیدار بین تیم های ملی ایران و مالدیو پس از سالها در گروه دوم این رقابت ها تکرار شود.

هفته نهم لیگ‌ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در دو گروه به پایان رسید.

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ هفته نهم و ماقبل پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ برتر فوتبال بانوان ایران با صدرنشینی شهرداری بم در گروه اول با کسب ۱۶ امتیاز و صعود تیم های شهرداری سیرجان و وچان کردستان بترتیب با ۲۵ و ۱۹ امتیاز به مرحله نهایی مسابقات به پایان رسید.

در این هفته نتایج شگفت انگیزی رقم خورد و تنها در دیدار وچان مقابل قشقایی شیراز، دختران کردستان ۱۷ بار موفق به گشودن دروازه حریف شدند تا نتیجه عجیب دیدار بین تیم های ملی ایران و مالدیو پس از سالها در گروه دوم این رقابت ها تکرار شود.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی