رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 16 تیر 1400 - 17:00
  • کد خبر : ۱۰۸۸۶
  • چاپ خبر : تیم مچ اندازی بانوان کردستان جهت حضور در مسابقات کشوری اعلام آمادگی کرد
با ارسال نامه ای به فدراسیون؛

تیم مچ اندازی بانوان کردستان جهت حضور در مسابقات کشوری اعلام آمادگی کرد

به گزارش یاریزان؛ مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان استان کردستان به میزبانی شهرستان دیواندره برگزار شد. این رقابت ها با حضور 40 ورزشکار به نمایندگی از شهرستان های سقز، دیواندره، بانه، دهگلان و شهر زرینه در و بخش دست چپ و دست راست در روز جمعه 11 تیرماه و در سالن ورزشی مجموعه المپیک شهر دیواندره برگزار شد و با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. نتایج تیمی مسابقات مچ اندازی قهرمانی بانوان استان کردستان شهرستان دیواندره با 54 امتیاز جایگاه نخست شهرستان بانه با 49 امتیاز مقام دوم شهرستان های سقز و زرینه هر کدام با 32 امتیاز مقام مشترک سوم

تیم مچ اندازی بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان با ارسال نامه ای به فدراسیون، آمادگی خود را برای حضور در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم مچ اندازی بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام کردستان با ارسال نامه ای به فدراسیون، آمادگی خود را برای حضور در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور اعلام کرد.

به گزارش یاریزان؛ تیم مچ اندازی بانوان هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کردستان با اعلام اسامی ورزشکاران خود جهت شرکت در مسابقات مچ اندازی قهرمانی کشور در اردبیل، اعلام آمادگی کرد.

 

------------------------------------

بر این اساس، هانیه کمالی، جمیله محمدی، آسیه محمدی، نسیبه سلیم زاده، دلنیا عبدی، بیان خسروی، اسرا فلاحی، چیمن سلیمانی، معصومه سامانی و سهیلا رحمتی نفرات تیم هیأت بدنسازی و پرورش اندام کردستان در این رقابتها خواهند بود. همچنین روناک نسرینی به عنوان سرپرست تیم در کنار این نفرات حضور خواهد داشت.

لازم به ذکر است که چهارمین دوره رقابتهای مچ اندازی قهرمانی کشور از ۲۵ تا ۲۸ تیر به میزبانی شهر سرعین در استان اردبیل برگزار می شود.

گفتنی است؛ مسابقات مچ اندازی بانوان استان کردستان با حضور ۴۰ ورزشکار و با قهرمانی شهرستان دیواندره در هفته جاری به کار خود پایان داد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

با اعلام فدراسیون، مدعیان مچ اندازی بانوان از سراسر کشور در سرعین گرد هم خواهند آمد تا در نهایت نفرات برتر معرفی شده و راهی اردوی تیم ملی شوند.

قرار است در صورت فراهم بودن شرایط، فدراسیون بدنسازی برای نخستین بار تیم ملی مچ اندازی بانوان را تشکیل داده و تعدادی از نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور را راهی مسابقات آسیایی کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی