رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آبان 1400 - 12:32
  • کد خبر : ۱۲۰۱۷
  • چاپ خبر : تیم فوتبال زاگرس مهاباد حریفان خود در مسابقات قهرمانی کشور را شناخت

تیم فوتبال زاگرس مهاباد حریفان خود در مسابقات قهرمانی کشور را شناخت

زاگرس مریوان با پیروزی مقابل شاهو کامیاران در فینال لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کرستان بعنوان قهرمان این مسابقات شناخته شد. به گزارش یاریزان؛ فینال رقابت های لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان با شرکت دو تیم زاگرس مریوان و شاهو کامیاران در ورزشگاه آزادی کامیاران برگزار شد. دو تیم با انجام یک بازی نزدیک در پایان ۹۰ دقیقه به تساوی بدون گل رسیدند، این در حالی بود که شاهو کامیاران در دقیقه ۳۵ صاحب یک ضربه پنالتی شد که این ضربه با بی دقتی بازیکن این تیم، به بیرون رفت. تلاش دو تیم در ۳۰ دقیقه وقت اضافه نیز گلی در بر نداشت تا مریوانی ها در ضیافت پنالتی ها موفق به پیروزی ۴ بر ۲ مقابل میزبان خود شوند و جام قهرمانی این فصل لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان را بالای سر ببرند. بر این اساس، تیم زاگرس مریوان بعنوان تیم قهرمان لیگ برتر فوتبال نوجوانان استان کردستان به مسابقات لیگ مناطق ایران در فصل پیش رو راه خواهد یافت.

حریفان تیم فوتبال زاگرس مهاباد در مسابقات لیگ برتر نونهالان ایران مشخص شدند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

حریفان تیم فوتبال زاگرس مهاباد در مسابقات لیگ برتر نونهالان ایران مشخص شدند.

به گزارش یاریزان؛ قرعه کشی مسابقات لیگ برتر نونهالان کشور (زیر ۱۵ سال) با شرکت ۳۳ تیم از سراسر کشور برگزار شد و تیم‌های حاضر در این مسابقات حریفان خود را شناختند.

 

------------------------------------

در این مرحله از مسابقات تیم فوتبال نونهالان زاگرس مهاباد در گروه سوم با تیم شهرداری اردبیل، مهدیه تبریز، زاگرس کرمانشاه، دبیری تبریز و شهید امینی همدان همگروه شده است.

مسابقات قهرمانی نونهالان کشور در پنج گروه شامل سه گروه هفت تیمی و ۲ گروه ۶ تیمی به صورت متمرکز برای هر گروه برگزار خواهد شد که هنوز مکان برگزاری آن برای گروه مهاباد مشخص نشده است.

گفتنی است تیم نونهالان زاگرس مهاباد با کسب عنوان قهرمانی آذربایجان غربی به عنوان نماینده استان در مرحله لیگ مناطق کشور حاضر و خردادماه سال جاری نیز مجوز شرکت در لیگ برتر نونهالان را کسب کرد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی