رفتن به بالا
  • شنبه - 2 مرداد 1400 - 15:49
  • کد خبر : ۱۱۱۸۱
  • چاپ خبر : تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال کردستان در لیگ نخبگان ایران قهرمان شد
در پایان دور رفت مرحله مقدماتی؛

تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال کردستان در لیگ نخبگان ایران قهرمان شد

به گزارش یاریزان؛ رقابت های بسکتبال لیگ نخبگان زیر 18 سال کشور با حضور تیم های کردستان، ایلام و کرمانشاه طی روزهای 30 و 31 تیرماه به میزبانی سالن تختی شهر کرمانشاه برگزار شد و بسکتبالیست های کردستانی با نتیجه 103 - 61 تیم کرمانشاه میزبان مسابقات و با نتیجه 103 - 67 تیم بسکتبال ایلام را شکست دادند. گفتنی است؛ با اعلام فدراسیون بسکتبال دور برگشت این مسابقات مردادماه به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار خواهد شد و در پایان 2 تیم به مرحله بعدی صعود می کنند. رقابت های بسکتبال لیگ نخبگان زیر 18 سال کشور با حضور 32 تیم در هشت منطقه (چهار تیم در هر منطقه) برگزار می شود و نماینده کردستان در منطقه شش با تیم های کرمانشاه، ایلام و همدان هم گروه است که با انصراف تیم هیات بسکتبال همدان، مسابقات منطقه شش با حضور سه تیم ادامه خواهد داشت.

تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال استان کردستان در پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ مناطق هشتگانه ایران، عنوان تیم برتر گروه ششم را به خود اختصاص داد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

تیم بسکتبال زیر ۱۸ سال استان کردستان در پایان دور رفت مرحله مقدماتی لیگ مناطق هشتگانه ایران، عنوان تیم برتر گروه ششم را به خود اختصاص داد.

به گزارش یاریزان؛ رقابت های بسکتبال لیگ نخبگان زیر ۱۸ سال کشور با حضور تیم های کردستان، ایلام و کرمانشاه طی روزهای ۳۰ و ۳۱ تیرماه به میزبانی سالن تختی شهر کرمانشاه برگزار شد و بسکتبالیست های کردستانی با نتیجه ۱۰۳ – ۶۱ تیم کرمانشاه میزبان مسابقات و با نتیجه ۱۰۳ – ۶۷ تیم بسکتبال ایلام را شکست دادند.

 

------------------------------------

گفتنی است؛ با اعلام فدراسیون بسکتبال دور برگشت این مسابقات مردادماه به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار خواهد شد و در پایان ۲ تیم به مرحله بعدی صعود می کنند.

رقابت های بسکتبال لیگ نخبگان زیر ۱۸ سال کشور با حضور ۳۲ تیم در هشت منطقه (چهار تیم در هر منطقه) برگزار می شود و نماینده کردستان در منطقه شش با تیم های کرمانشاه، ایلام و همدان هم گروه است که با انصراف تیم هیات بسکتبال همدان، مسابقات منطقه شش با حضور سه تیم ادامه خواهد داشت.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی