رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 17 فروردین 1401 - 17:23
  • کد خبر : ۱۲۱۳۳
  • چاپ خبر : تنها به خوشرنگ ترین مدال در بازی های آسیایی فکر می‌کنم
شهلا بهروزی راد؛

تنها به خوشرنگ ترین مدال در بازی های آسیایی فکر می‌کنم

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی صبح امروز میزبان تست آمادگی ملی‌پوشان پاراکانو بود. تیم ملی پاراکانو ایران پس از کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد، مسابقات انتخابی پارالمپیک را ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پیش دارد. با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام تنها نفراتی به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد که بتوانند تایم ورودی اعلام شده از سوی این کمیته را در تست فروردین ماه کسب کنند. ملی‌پوشان پاراکانو صبح امروز برای ارزشیابی میزان آمادگی‌شان تست دادند.

بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران پس از کسب دو مدال در رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا، از تلاش برای کسب خوشرنگ ترین مدال در بازی های آسیایی هانگژو چین گفت.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران پس از کسب دو مدال در رقابت های آب های آرام قهرمانی آسیا، از تلاش برای کسب خوشرنگ ترین مدال در بازی های آسیایی هانگژو چین گفت.

به گزارش یاریزان؛ شهلا بهروزی راد که اولین مدال ورزش کرمانشاه در سال ۱۴۰۱ به نام او ثبت شد، در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برگزاری رقابت های قایقرانی آب های آرام قهرمانی آسیا در کشور تایلند، اظهار کرد: این دوره از رقابت های قهرمانی آسیا نسبت به سالهای گذشته از سطح بسیار بالاتری برخوردار بود و کشورها با همه قدرت خود شرکت کرده بودند.

 

------------------------------------

وی ادامه داد: این رقابت ها برای بخش پاراکانو به عنوان یک ورودی جهت حضور در بازی های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو چین به شمار می رفت.

بانوی کرمانشاهی تیم ملی قایقرانی ایران عملکرد تیم ملی قایقرانی کشورمان را در این رقابت ها قابل توجه دانست و گفت: امیدوارم در بازی های آسیایی هانگژو خیلی بهتر از شرایط فعلی و با مدال های خوشرنگ تری حاضر شویم.

وی که در این رقابت ها در دو ماده صاحب مدال شد، عنوان کرد: در بخش کایاک تک نفره که رشته تخصصی‌ام محسوب می شود، با اختلاف کمتر از یک ثانیه از قهرمان، در جایگاه دوم ایستادم و صاحب گردن آویز نقره شدم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

بهروزی راد ادامه داد: در بخش پاراکانو هم اولین زن ایرانی بودم که در این دوره از رقابت ها شرکت کردم و مدال برنز گرفتم.

وی در ادامه هدفش را کسب خوشرنگ ترین مدال در بازی های آسیایی عنوان کرد و گفت: همه تلاش و تمرکز خود را برای کسب مدال طلا در این رقابت ها قرار داده‌ام.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی