رفتن به بالا
  • سه شنبه - 1 تیر 1400 - 14:02
  • کد خبر : ۱۰۵۹۵
  • چاپ خبر : تقویم فشرده مسابقاتی برای فدراسیون فوتبال در ۱۴۰۰ / همه تیم های ملی پایه مسابقات دارند
بازنگری در ساختار کمیته فنی و توسعه فدراسیون؛

تقویم فشرده مسابقاتی برای فدراسیون فوتبال در ۱۴۰۰ / همه تیم های ملی پایه مسابقات دارند

به گزارش یاریزان و به نقل از وبسایت رسمی فدراسیون فوتبال، این فدراسیون اطلاعیه شماره یک را در خصوص برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صادر کرد.

سال ۱۴۰۰ سال فشرده ای برای فوتبال ملی در همه رده ها و فوتبال باشگاهی است و به همین دلیل بازنگری در ساختار کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در دستور کار رییس فدراسیون قرار گرفته است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

سال ۱۴۰۰ سال فشرده ای برای فوتبال ملی در همه رده ها و فوتبال باشگاهی است و به همین دلیل بازنگری در ساختار کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در دستور کار رییس فدراسیون قرار گرفته است.

به گزارش یاریزان و به نقل از فوتبالی، پس از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران از بحرین و صعود به مرحله بعدی مسابقت انتخابی جام جهانی، رییس فدراسیون فوتبال قصد دارد تکلیف سرمربی تیم های ملی پایه (نوجوانان، جوانان و امید) را مشخص کرده و نسبت به انتخاب کادر فنی جدید برای آنها اقدام کنند.

 

------------------------------------

رییس فدراسیون فوتبال که بازنگری در ساختار کمیته ها و دپارتمان ها را در دستور کار قرار داده قرار است به زودی کمیته فنی و توسعه را با حضور اعضای جدید تشکیل داده تا نسبت به انتخاب کادر فنی برای تیم های پایه تصمیم گیری شود و بهترین گزینه با ماهنگی کمیته فنی و توسعه برای این تیم ها انتخاب شود.

در حال حاضر تیم های ملی نوجوانان، جوانان و امید پس از انتخابات فدراسیون فوتبال وضعیت نامشخصی دارند و با توجه به مسابقاتی که در پیش است فدراسیون در تلاش است تا کادر فنی این تیم ها به زودی معرفی و شروع به کار کنند.

پیش از این حسین عبدی سرمربی تیم ملی نوجوانان، داود مهابادی سرمربی تیم ملی جوانان و حمید استیلی مسئولیت فنی تیم ملی امید را بر عهده داشتند که فعلا حسین عبدی همچنان به صورت رسمی سرمربی تیم ملی نوجوانان مانده و در این بین تیم های ملی تنها بانوان وضعیت مشخصی دارد و کادر فنی آن مشخص شده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

تیم جوانان بانوان با حضور در تورنمنت کافا در تاجیکستان به مقام نایب قهرمانی رسید و در رده بزرگسالان هم این تیم هدایت آن بر عهده مریم ایراندوست است که نتایج ضعیفی در تورنمنت بلاروس کسب کرده است.

تیم ملی بانوان که برای حضور پرقدرت در رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا آماده می شود قرار است از تاریخ ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ لغایت ۳ مهر ۱۴۰۰ در این مسابقات شرکت کند و در صورت صعود باید دور نهایی آن را از ۳۰ دی ماه لغایت ۱۷ بهمن ماه برگزار کند.

در رده پسران تیم ملی نوجوانان ایران در دور اول مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که در رده زیر ۱۷ سال برگزار می شود باید ۲۷ شهریور۱۴۰۰ لغایت ۴ مهر ۱۴۰۰ در این مسابقات حضور پیدا کند که میزبانش هنوز مشخص نیست.

تیم ملی جوانان ر رده سنی زیر ۲۰ سال هم از تاریخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ الی ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ مرحله مقدماتی و در صورت صعود باید مرحله نهایی این رقابت ها را از تاریخ ۱۲ آبان ۱۴۰۰ لغایت ۲۵ آبان ۱۴۰۰ در ازبکستان برگزار کند.

تیم ملی نوجوانان هم باید دور نهایی مسابقات خود در قاره آسیا را از تاریخ ۱۷ آذر لغایت ۳۰ آذر ۱۴۰۰ در بحرین برگزار کند.

همچنین رقابت های مقدماتی زیر ۲۳ سال آسیا نیز از تاریخ ۱ آبان لغایت ۹ آبان برگزار می شود که هنوز میزبانش مشخص نشده است‌.

زمان زیادی تا برگزاری این رقابتها باقی نمانده و هر چه زودتر باید اردو های این تیمهای ملی تشکیل شود و سرمربیان این تیمها مشخص شوند. باید دید فدراسیون چه زمانی اقدام‌ به معرفی سرمربیان تیمهای ملی پایه مردان می کند.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی