رفتن به بالا
  • چهارشنبه - ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۴
  • کد خبر : ۹۱۷۷
  • چاپ خبر : تغذیه ورزشی در زمستان چند نکته مهم برای بهبود عملکرد

تغذیه ورزشی در زمستان چند نکته مهم برای بهبود عملکرد

تغذیه ورزشی در زمستان چند نکته مهم برای بهبود عملکرد

فعالیت ورزشی در هوای سرد، چالش هایی را برای ورزشکاران به همراه دارد. ورزشکارانی که در هوای سرد ورزش می کنند، باید به برخی ملاحظات در خصوص تغذیه ورزشی توجه داشته باشند تا بتواند عملکرد مناسبی داشته باشند. داشتن رژیم غذایی متعادل و تاکید بر مواد مغذی، نسبت به مصرف میان وعده ها و نوشیدنی های بسیار شیرین اهمیت دارد. توصیه می شود به جای استفاده از محصولات غذایی فرآوری شده، انواع میوه ها، سبزیجات، آجیل و مغزها، غلات سبوس دار، دانه ها، لبنیات و گوشت های کم چربی مصرف شود. مصرف پروتئین ها در هر وعده غذایی توصیه می شود.

فعالیت ورزشی در هوای سرد، چالش هایی را برای ورزشکاران به همراه دارد. ورزشکارانی که در هوای سرد ورزش می کنند، باید به برخی ملاحظات در خصوص تغذیه ورزشی توجه داشته باشند تا بتواند عملکرد مناسبی داشته باشند.

داشتن رژیم غذایی متعادل و تاکید بر مواد مغذی، نسبت به مصرف میان وعده ها و نوشیدنی های بسیار شیرین اهمیت دارد. توصیه می شود به جای استفاده از محصولات غذایی فرآوری شده، انواع میوه ها، سبزیجات، آجیل و مغزها، غلات سبوس دار، دانه ها، لبنیات و گوشت های کم چربی مصرف شود. مصرف پروتئین ها در هر وعده غذایی توصیه می شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه