رفتن به بالا
  • سه شنبه - 26 اسفند 1399 - 18:08
  • کد خبر : ۹۸۳۰
  • چاپ خبر : تست تیم ملی پاراکانو ایران در کلاس های مختلف برگزار شد
با حضور قایقران کرمانشاهی؛

تست تیم ملی پاراکانو ایران در کلاس های مختلف برگزار شد

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی صبح امروز میزبان تست آمادگی ملی‌پوشان پاراکانو بود. تیم ملی پاراکانو ایران پس از کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد، مسابقات انتخابی پارالمپیک را ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پیش دارد. با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام تنها نفراتی به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد که بتوانند تایم ورودی اعلام شده از سوی این کمیته را در تست فروردین ماه کسب کنند. ملی‌پوشان پاراکانو صبح امروز برای ارزشیابی میزان آمادگی‌شان تست دادند.

دریاچه آزادی صبح امروز میزبان تست آمادگی ملی‌پوشان پاراکانو بود. تیم ملی پاراکانو کشورمان پس از کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد، مسابقات انتخابی پارالمپیک را ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پیش دارد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ملی‌پوشان تیم ملی پاراکانو در آخرین روزهای سال تست آمادگی دادند.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون قایقرانی، دریاچه آزادی صبح امروز میزبان تست آمادگی ملی‌پوشان پاراکانو بود. تیم ملی پاراکانو ایران پس از کسب سهمیه شهلا بهروزی‌راد، مسابقات انتخابی پارالمپیک را ۲۲ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ در پیش دارد.

 

------------------------------------

با تصمیم کمیته فنی آبهای آرام تنها نفراتی به مسابقات کسب سهمیه اعزام خواهند شد که بتوانند تایم ورودی اعلام شده از سوی این کمیته را در تست فروردین ماه کسب کنند.
ملی‌پوشان پاراکانو صبح امروز برای ارزشیابی میزان آمادگی‌شان تست دادند.

در تست تیم ملی پاراکانو ایران، سارا عبدالملکی در کلاس KL1 بانوان، بهنوش بهروان در کلاس KL2 بانوان، شهلا بهروزی‌راد در کلاس KL3 بانوان، اسلام جاهدی در کلاس VL2 مردان و مسعود قیصری در کلاس KL3 مردان حضور داشتند و آمادگی خود را سنجیدند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی