رفتن به بالا
  • جمعه - 23 اسفند 1398 - 20:12
  • کد خبر : ۶۲۷۸
  • چاپ خبر : تداوم بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی آذربایجان غربی

تداوم بازرسی از اماکن و باشگاه های ورزشی آذربایجان غربی

رصد باشگاه ها و اماکن ورزشی شهرستان مهاباد توسط کمیته بازرسی و نظارت بر اماکن ورزشی در خصوص اجرای دستورالعمل ستاد مبارزه با ویروس کرونا در ورزش صورت میگیرد.

ابراهیم قالوسیان : ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی آذربایجان غربی با جدیت بازرسی از اماکن و باشگاه ها را بصورت مداوم ادامه می دهد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی آذربایجان غربی با جدیت بازرسی از اماکن و باشگاه ها را بصورت مداوم ادامه می دهد.

به گزارش یاریزان؛ ابراهیم قالوسیان رئیس کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان آذربایجان غربی اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش به‌منظور پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، تمامی سالن‌های ورزشی، خصوصی و دولتی، استخرها و دیگر اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

 

------------------------------------

قالوسیان افزود : کمیته بازرسی باشگاه‌های اداره کل ورزش و جوانان و ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان به‌صورت منظم از اماکن ورزشی سطح استان سرکشی و بازدید کرده و در صورت مشاهده فعالیت، با متخلفان برابر قانون برخورد خواهد شد.

رئیس کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان ضمن تشکر از باشگاهداران در پایان خاطر نشان کرد : اکثر مدیران اماکن ورزشی جهت کمک به جلوگیری ازشیوع این ویروس خطرناک، کمال همکاری و تعامل را با اداره کل ورزش و جوانان و هیات پزشکی ورزشی داشته اند.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی