رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 10 تیر 1400 - 11:30
  • کد خبر : ۱۰۷۳۷
  • چاپ خبر : تحقق وعده مدیرعامل پتروشیمی ایلام / تولید محصول پتروشیمی ایلام با برند « چوار ۶۵ »
یادبود روز خونین زمین فوتبال؛

تحقق وعده مدیرعامل پتروشیمی ایلام / تولید محصول پتروشیمی ایلام با برند « چوار ۶۵ »

به گزارش یاریزان؛ حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام که سال گذشته وعده داده بود یکی از محصولات این شرکت با برند چوار ۶۵ تولید خواهد شد، به وعده خود جامه عمل پوشاند. لازم به ذکر است؛ در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵، فاجعه ای بزرگ در شهر چوار واقع در استان ایلام به وقوع پیوست؛ در این روز خونین، هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را بمباران نمودند که در این اقدام بی رحمانه ۹ بازیکن، یک داور و ۵ تماشاگر به شهادت رسیده و دهها نفر به درجه جانبازی نایل آمدند. اینک پتروشیمی ایلام، یک کار بزرگ و ماندگار فرهنگی اجتماعی را انجام داد و با تولید یکی از محصولات مهم خود با برند چوار ۶۵، گامی مهم در جریان سازی بیشتر این رخداد مهم در سطح ملی و بین المللی برداشته است که شایسته تقدیر فراوان می باشد.

وعده مدیرعامل پتروشیمی ایلام مبنی بر تولید محصول پتروشیمی ایلام با برند « چوار ۶۵ » عملی شد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

وعده مدیرعامل پتروشیمی ایلام مبنی بر تولید محصولی با برند « چوار ۶۵ » عملی شد.

به گزارش یاریزان؛ حسن نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام که سال گذشته وعده داده بود یکی از محصولات این شرکت با برند چوار ۶۵ تولید خواهد شد، به وعده خود جامه عمل پوشاند.

 

------------------------------------

لازم به ذکر است؛ در ۲۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۵، فاجعه ای بزرگ در شهر چوار واقع در استان ایلام به وقوع پیوست؛ در این روز خونین، هواپیماهای رژیم بعثی عراق مسابقه فوتبال بین تیم های منتخب چوار و منتخب جوانان ایلام را بمباران نمودند که در این اقدام بی رحمانه ۹ بازیکن، یک داور و ۵ تماشاگر به شهادت رسیده و دهها نفر به درجه جانبازی نایل آمدند.

اینک پتروشیمی ایلام، یک کار بزرگ و ماندگار فرهنگی اجتماعی را انجام داد و با تولید یکی از محصولات مهم خود با برند چوار ۶۵، گامی مهم در جریان سازی بیشتر این رخداد مهم در سطح ملی و بین المللی برداشته است که شایسته تقدیر فراوان می باشد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی