رفتن به بالا
  • سه شنبه - 11 آذر 1399 - 17:30
  • کد خبر : ۸۶۸۸
  • چاپ خبر : بیمه سلامت ؛ شرط دولت ژاپن برای بازدیدکنندگان بازی های المپیک توکیو
در صورت تصویب و اجرا؛

بیمه سلامت ؛ شرط دولت ژاپن برای بازدیدکنندگان بازی های المپیک توکیو

خبرگزاری رویترز : کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۰ توکیو پروسه بررسی تعویق این رقابت‌ها به خاطر همه‌گیری جهانی ویروس کرونا را آغاز کرد.

دولت ژاپن شرط دارابودن بیمه سلامت خصوصی Private Healthcare Insurance را برای بازدیدکنندگان از بازی های المپیک را در دستور کار قرارداده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دولت ژاپن طی اقدامی شرط دارابودن بیمه سلامت خصوصی Private Healthcare Insurance را برای بازدیدکنندگان از بازی های المپیک در سال آینده در دستور کار قرارداده است.

به گزارش یاریزان و به نقل از وب سایت کمیته ملی المپیک؛ این پیشنهاد که از سوی حز لیبرال دموکرات ژاپن ارائه شده است توسط دولت در دست بررسی است و در صورت تصویب و اجرا؛ بازدیدکنندگان از بازی های المپیک را ملزم به داشتن بیمه سلامت و تست منفی کرونا  ( کووید ۱۹ ) خواهد کرد.

 

------------------------------------

همچنین، افراد ملزم خواهند بود تا گزارش پزشکی از روند سلامت و وضعیت جسمانی خود را نیز ارائه نمایند. موضوع بیمه سلامت خصوصی در حالی مطرح شده است که تحت شرایط فعلی هزینه معاینه و معالجه مسافران خارجی بر دوش دولت ژاپن سنگینی می کند و نمونه بارز آن مسافرین و خدمه کشتی تفریحی دایموند پرینسس بود که با ۷۰۰ نمونه مثبت کووید ۱۹ شرایط وخیمی را برای بیمارستانهای ژاپن در ابتدای پاندمی کرونا ایجاد کرد.

اکنون با چراغ سبز IOC و تمایل میزبانان ژاپنی برای حضور تماشاگران در بازی ها؛ باید برخی از قوانین و مقررات به روزرسانی و همگام با اقدامات مقابله ای با کرونا شرایط مطلوبی برای برگزاری المپیک با تماشاگر فراهم گردد.


https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی