رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 فروردین 1399 - 17:59
  • کد خبر : ۶۴۵۰
  • چاپ خبر : تاکنون گزارشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش کرونای ورزشکاران ایلامی دریافت نشده است

تاکنون گزارشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش کرونای ورزشکاران ایلامی دریافت نشده است

علی شائی مدیر کل اداره ورزش وجوانان استان ایلام گفت: این تعطیلی شامل بخش اداری و سازمانی نیست؛ و بخش اداری این اداره کل روال عادی به فعالیت اداری و سازمانی خود ادامه می دهد.

علی شائی مدیر کل اداره ورزش و جوانان ایلام: خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی از ابتلای ورزشکاران ایلامی به ویروس کورونا نداشته ایم.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

علی شائی مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام: خوشبختانه با رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه لازم تا کنون هیچ گزارشی از ابتلای ورزشکاران ایلامی چه در سطح حرفه ای و چه دیگر ورزشکاران این استان به ویروس کورونا نداشته ایم.

به گزارش یاریزان؛ علی شائی مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام گفت : تاکنون گزارشی مبنی بر مثبت بودن آزمایش کرونای ورزشکاران ایلامی دریافت نشده است.

 

------------------------------------

مظفر علی شائی اظهار کرد : خوشبختانه با رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه لازم تا کنون هیچ گزارشی از ابتلای ورزشکاران استان چه در سطح حرفه ای و چه دیگر ورزشکاران استان ایلام به ویروس کورونا نداشته ایم.

وی با بیان این که این موضوع نشان دهنده رعایت قوانین و مقررات بهداشتی از سوی جامعه ورزش و جوانان استان است،ابراز امیدواری کرد که با اجرای این مقررات شاهد سلامت کامل جامعه ورزش استان در کنار دیگر هم استانی های خود باشیم.

علی شائی افزود:از ابتدای شیوع ویروس کورونا و ابلاغ دستورالعمل های ستاد کورونا ، اداره ورزش و جوانان استان در راستای اعلام دستور تعطیلی اماکن ورزشی در سراسر استان اقدام کرده است.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وی با اشاره به برقراری هماهنگی و تعامل مناسب بین باشگاه داران و ورزشکاران خاطر نشان کرد: تمامی باشگاه داران با توجه ویژه به دستورالعمل های لازم اماکن ورزشی ، باشگاه های خود را تا اطلاع ثانوی تعطیل کرده اند.

اضافه می شود اداره کل ورزش جوانان استان با شعار «درخانه بمانیم و در خانه ورزش کنیم» و ایجاد پویش های مجازی برای ترویج فرهنگ ورزش در خانه و ارایه الگوی حرکات ورزشی مفید در خانه از سوی ورزشکاران رشته های مختلف سعی در ترویج و اقدام این سبک ورزشی سالم برای جامعه ورزش و جوانان ارائه می کند که در روزهای ناگزیر بحران کورونا و خانه ماندن روحیه ورزش دوستان حفظ و تقویت شود.

بنابر سرشماری مرکز آمار ایران، جمعیت استان ایلام در سال ۱۳۹۵ برابر با ۵۸۰۱۵۸ نفر اعلام شده است.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی