رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 23 تیر 1400 - 21:56
  • کد خبر : ۱۱۰۰۴
  • چاپ خبر : به درخواست کادر فنی، اردوی تیم ملی کاراته تشکیل می شود + اسامی نفرات دعوت شده
دبیر فدراسیون کاراته:

به درخواست کادر فنی، اردوی تیم ملی کاراته تشکیل می شود + اسامی نفرات دعوت شده

شیوع ویروس کرونا در اسپانیا به منطقه خطر رسیده و کلیه رقابت‌های ورزشی این کشور به تعطیلی کشیده شده است و هر آن ممکن است رقابت‌های کاراته وان هم لغو شوند.

دبیر فدراسیون کاراته گفت: با توجه به درخواست کادر فنی یک مرحله اردو قبل از برگزاری مسابقات انتخابی، متشکل از نفرات واجد شرایط برگزار می شود.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دبیر فدراسیون کاراته گفت: با توجه به درخواست کادر فنی یک مرحله اردو قبل از برگزاری مسابقات انتخابی، متشکل از نفرات واجد شرایط برگزار می شود.

به گزارش یاریزان؛ وحید مومنی دبیر فدراسیون کاراته در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به زمان محدودی که تا مسابقات جهانی امارات داریم و با درنظر گرفتن تمام جوانب و نیاز به پشتوانه سازی، فدراسیون کاراته تصمیم گرفت بر اساس در خواست کادر فنی مبنی بر تشکیل اردو پیش از انتخابی با تعیین شاخص نفرات منتخب را برای مرحله نخست اردو قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی تعیین کند.

 

------------------------------------

وی افزود: شیوع ویروس کرونا و مخالفت های فدراسیون پزشکی و ورزشی موجب شد رقابت های قهرمانی کشور که حکم انتخابی تیم ملی را داشت لغو شود. تمام تلاش فدراسیون این است که به محض عادی شدن شرایط مسابقات را برگزار کند، منتها با در نظر گرفتن تمام احتمالات و زمان کم تا رقابت های جهانی، تصمیم بر آن شد یک مرحله اردو قبل از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی در رده سنی بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان را برگزار شود.

مومنی ادامه داد: بر همین اساس برای اینکه اجحافی در خصوص نفرات دعوت شده در اولین مرحله اردو ایجاد نشود فدراسیون کاراته تصمیم گرفت بر اساس شاخص های ذیل نفرات اردونشین مرحله اول معرفی شوند ۱. فینالیست های آخرین قهرمانی کشور که در سال ۹۸ برگزار شد۲. دو نفر برتر رنکینگ کاراته وان سال ۹۸۳. نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی دانشجویان در سال ۹۸۴. نفرات اعزامی به مسابقات آسیایی ازبکستان در سال ۹۸۵. اعضای تیم ملی که برای اعزام به مسابقات آسیایی مالزی سال ۹۸ آماده شده بودند(در صورت داشتن شرایط سنی بزرگسالان)۶. نفرات رنکینگ دار زیر ۵۰ فدراسیون جهانی، دو نفر برتر رنکینگ سوپر لیگ و دو نفر برتر جام وحدت و دوستی (آقایان) ۹۸

دبیر فدراسیون کاراته خاطرنشان کرد: با توجه به نیاز پشتوانه سازی برای تیم ملی کاراته این مرحله اردو قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار می شود و در پایان این مرحله از اردو یک انتخابی بین نفرات حاضر انجام می شود و در هر وزن دو نفر برتر بدون نیاز به شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی مستقیم به اردوی تیم ملی راه پیدا میکنند و دیگر نفرات میتوانند شانس خود را مجدد در انتخابی تیم ملی که بعد از المپیک برگزار می شود امتحان کنند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وحید مومنی در ادامه افزود: باید تاکید کنم که ملاک اصلی ما برای تشکیل تیم ملی، مسابقات قهرمانی کشور است و تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مسابقات برگزار شود. از طرف دیگر امیدواریم با برگزاری این اردو قبل از انتخابی تیم ملی برای کسانی که در دو سال گذشته در میادین ملی و بین المللی برای کشورمان افتخار افرینی کرده اند شانس دوباره ای دهیم و نفراتی که در انتخابی شرکت میکنند شانس بیشتری برای حضور در اردوی تیم ملی داشته باشند.

دبیر فدراسیون گفت: اسامی نفرات دعوت شده به این مرحله اردو بزودی اعلام می شود و اردوی اقایان از ۲۶ تیر به مدت یک هفته در مجموعه ورزشی کبگانیان تشکیل می شود و پس از مشخص شدن دو نفر برتر هر وزن در بخش اقایان، اردوی بانوان نیز به همین صورت به مدت یک هفته پس از آن برگزار می شود.

مومنی همچنین در خصوص انتقاد منتقدین از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی گفت: کادر فنی در اردو هایی که طی چندین ماه گذشته برگزار کرده بود به صورت متناوب از بازیکنانی که عناوین مختلفی کسب کرده بودند دعوت میکرد تا از ظرفیت کاراته کاهای مستعد بیشتر استفاده شود.

مومنی در پایان گفت: با توجه به تعویق مسابقات انتخابی تیم ملی توسط ستاد مقابله با کرونا، بعد از المپیک مسابقات را برگزار می کنیم که زمانبندی و نحوه برگزاری آن نیز متعاقبا اعلام می شود، در خصوص تیم های پایه نیز در صدد هستیم جهت اعزام های پیش روی اقدامات لازم را انجام دهیم و پس از تایید زمان و مکان رقابتهای آسیایی انتخابی رده های پایه را نیز برگزار می کنیم.

 

معرفی نفرات دعوت شده به اردوی مقدماتی که پیش از انتخابی تیم ملی برگزار می شود

این اردو در بخش آقایان از روز شنبه ۲۶ تیر ماه و در بخش بانوان نیز از شنبه ۲ مرداد آغاز می شود و نفرات حاضر ساعت ۱۰ صبح در مجموعه ورزشی کبگانیان برای انجام تست پی سی ار باید حضور داشته باشند. در اخر اردو بین نفرات حاضر یک #انتخابی برگزار می شود و از هر وزن دو نفر برتر مستقیم به #اردوی_تیم_ملی دعوت می شوند.

 

اسامی نفرات حاضر در اولین مرحله اردوی تیم ملی به شرح زیر هستند:

 

اردوی آقایان:
رضا روشن، بهنام دهقان زاده، رضا راستین، علی اکبر بختیاری، جواد رنجبر، پویا اقدسی، طاها عبدالهی، میلاد تیغی، علی مسکینی، احمدنجفی، حمیدحسنی پور، علیرضا فرجی، محمد شایگان، عبداله ولدی، علیرضا شیرصفت، میعادیاری، امیررضا میرزایی، سید علی کریمی، مرتضی نعمتی، علی رحیمی، ابولفصل میرزایی، مهدی رحیمی نژاد، محمد خادم رضایی، علیرضا حیدری، ایمان برزعلی، میلاد بهمنی، امیرحسین بیگدلی، آرش علی نژاد، سامان عدالتی، مهدی شهگل، مهرداد پورشیب، آیدین یعقوبی، محمد فیاضی، باربد صداقت، نیما مرادی، کیوان بابان، مهدی قراری زاده، سهراب یاراحمدی، علی اکبردستجانی، مهدی اشوری، صادق سنچولی، مجید نیکوهمت.، مهدی بابایی، محمدرضا قاهری، سامان حیدری، مجید حسن نیا، محمدرضا گیلان پور، حامد رستمی، مهدی ولی لو

 

اردوی بانوان:
زهرا کریمی، بهناز بتویی، فاطمه نودهقان، سوده خلیلی ، مهسا کنعانی، فاطمه چیذری، صدیقه شاهرخی، سحر بیات، فاطمه سعادتی، زهرا بنیانی، نسرین محمودی، زهره برزگر، مبینا یوسفی، نوش مهر نورصبحی، مهدیه طوسی، شیما آل سعدی، فائزه چیذری، سیده حدیث پژمان،هنگامه جعفری سودانی، فریال جعفری نژاد، نفیسه عبدی، سوگند شاهیوند، زهرا یاوری، لیلا برجعلی، سحر اچرش، بهنوش نجفی، فائزه حسنی، مونا غلامی، فاطمه زهرا گلبندی، حدیثه طالبی، ملیکا احدی ، فاطمه طراز پور، محدثه آقایی، معصومه محسنیان، سیده سوده خلیلی، مبینا حیدری، شبنم واحدی، شقایق واحدی، آویشن باقری، زهرا خدابنده لو، مهدیه هادیان، سیده سلاله حسینی، فاطمه چیزری، فاطمه خنکدار، مبینا کاویانی، نگین آلتونی


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی