رفتن به بالا
  • شنبه - 6 دی 1399 - 15:54
  • کد خبر : ۸۹۵۹
  • چاپ خبر : برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان ایران اعلام شد
از سوی فدراسیون؛

برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان ایران اعلام شد

لیگ برتر بانوان سال ۹۹ از پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه در دو گروه مقدماتی و به صورت متمرکز شروع می‌شود. شهرهای تهران، قزوین و بابل در گروه الف و شهرهای اصفهان، تهران و شیراز در گروه ب میزبان دور مقدماتی لیگ برتر متمرکز بانوان خواهند بود و برای حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ریکاوری مناسب بازیکنان، هر گروه بعد از یک هفته مسابقه، دو هفته استراحت خواهد داشت. دیدارهای هفته نخست گروه الف، روزهای پنج‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه، شنبه یکم آذرماه و دوشنبه سوم آذرماه به میزبانی تهران در سالن کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان واقع در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد و مسابقات هفته نخست گروه دوم نیز روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۶، ۸ و ۱۰ آذرماه در سالن ملت اصفهان پیگیری می‌شود.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون، برنامه مرحله نهایی لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان ایران را اعلام کرد.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون، برنامه مرحله نهایی لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان ایران را اعلام کرد.

به گزارش یاریزان و با اعلام فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی بیستمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر بانوان ایران «جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» روز دو‌شنبه یکم دی‌ماه به پایان رسید.

 

------------------------------------

تیم‌های سایپا و شهرداری قزوین از گروه الف و پیکان تهران و ذوب‌آهن اصفهان از گروه ب مرحله مقدماتی به مرحله نهایی لیگ برتر بانوان صعود کردند تا برای کسب رتبه‌های اول تا چهارم تلاش کنند.

مسابقات مرحله نهایی نیز به صورت متمرکز در تهران برگزار خواهد شد و تیم‌ها به صورت دوره‌ای، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم‌های سایپا، شهرداری قزوین، ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران در این مرحله در سه هفته مسابقات متمرکز به صورت دوره‌ای رفت و برگشت به مصاف یکدیگر می‌روند تا بعد از برگزاری ۱۲ مسابقه، تیم‌های اول تا چهارم لیگ برتر بانوان معرفی شوند.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

مسابقات چهار تیم برتر مرحله نهایی، از روز سه‌شنبه شانزدهم دی‌ماه آغاز می‌شود و در روز پنج‌شنبه نهم بهمن‌ماه با معرفی تیم های اول تا چهارم به پایان خواهد رسید.

همچنین چهار تیم اکسون، سروقامتان بابل، خجسته اسلامشهر و ستارگان فارس، در مرحله نهایی لیگ برتر والیبال بانوان برای کسب رتبه‌های پنجم تا هشتم به صورت دوره‌ای متمرکز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که شش دیدار این گروه در روزهای ۲۰، ۲۲ و ۲۴ دی‌ماه در کمپ تیم‌های ملی والیبال بانوان (سالن شهید چمران) برگزار خواهد شد.

برای مشاهده برنامه مرحله نهایی لیگ برتر متمرکز بانوان، روی لینک‌های زیر کلیک کنید.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی