رفتن به بالا
  • سه شنبه - 9 شهریور 1400 - 11:06
  • کد خبر : ۱۱۵۸۰
  • چاپ خبر : بخش خصوصی ۴۶ میلیارد در توسعه زیرساختهای ورزشی کرمانشاه سرمایه گذاری میکند
مدیرکل ورزش و جوانان کرمانشاه عنوان کرد:

بخش خصوصی ۴۶ میلیارد در توسعه زیرساختهای ورزشی کرمانشاه سرمایه گذاری میکند

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توافق صورت گرفته میان این اداره کل و فدراسیون فوتبال، فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سال جاری به میزبانی کرمانشاه برگزارخواهد شد.

با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با پیگیری این اداره کل و ایجاد ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه ورزش قرارداد سرمایه گذاری ۴۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی در توسعه زیرساختهای ورزشی استان بر اساس ضوابط اجرایی ماده ۲۷ قانون منعقد شده است.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

با اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با پیگیری این اداره کل و ایجاد ظرفیت های سرمایه گذاری در حوزه ورزش قرارداد سرمایه گذاری ۴۶ میلیارد تومانی بخش خصوصی در توسعه زیرساختهای ورزشی استان بر اساس ضوابط اجرایی ماده ۲۷ قانون منعقد شده است.

به گزارش یاریزان؛ صابر رحیمی با اعلام این خبر اظهار کرد:عملیات اجرایی این پروژه ها در بخش ها و رشته های مختلف و توسط سرمایه گذاران علاقه مند آغاز شده است و بزودی مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.

 

------------------------------------

صابر رحیمی افزود : اجرایی نمودن ماده ۲۷ راهی برای توسعه بیشتر فضاهای ورزشی و پوشش دادن تمامی ظرفیت های قانونی در راستای سیاست های اجرایی نظام در زمینه عدالت ورزشی و توسعه زیرساختها می باشد.

وی خاطر نشان ساخت: واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جدید، نیمه‌تمام، تکمیل شده و آماده بهره‌برداری در قالب قرارداد و شرایط مورد تصویب به بخش خصوصی در قالب ماده ۲۷ از جمله ظرفیت های قانونی است که با عمل به آن می توان توسعه بیشتری در حوزه زیرساختها ، بهبود کیفیت خدمات ورزشی و کاهش تصدی گری بخش دولتی و افزایش مشارکت مردم دست یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون موفق به انعقاد ۱۵ قرارداد مشارکت توسعه ای بخش خصوصی در زمینه زیرساختهای ورزشی شده ایم که ارزش این پروژه ها بالغ بر ۴۶ میلیارد تومان می باشد.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

رحیمی افزود: احداث مجموعه تنیس خاکی احداث مجموعه اهداف پروازی ، تکمیل مجموعه ورزش های ساحلی در در دهکده المپیک، مجوعه تنیس خاکی در مجموعه ۱۵ خرداد، احداث زمین فوتسال در سرپلذهاب، سالن های کراس فیت در مجموعه های ورزشی حضرت عباس و کوپر، زمین فوتبال مجموعه انقلاب، پدل مجموعه جانبازان و مجموعه ۱۵ خرداد، استخر پاوه، ایجاد یک مجموعه سوارکاری در دهکده المپیک، افزایش ظرفیت هتل مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه و ایجاد یک مجموعه تنیس روی میز در کرمانشاه از مهمترین پروژه هایی است که توسط بخش خصوصی در استان ایجاد و یا مرمت و نوسازی خواهند شد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی