رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 18 مرداد 1397 - 13:32
  • کد خبر : ۳۳۰۱
  • چاپ خبر : بانی گستر ارومیه با خرید امتیاز از تبریز قدم به لیگ یک گذاشت
طی جلسه در چند روز گذشته؛

بانی گستر ارومیه با خرید امتیاز از تبریز قدم به لیگ یک گذاشت

  جلسه هماهنگی انتقال امتیاز تیم دسته اولی درپاد تبریز و تغییر نام آن به بانی گستر ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت فوتبال استان و نمایندگان باشگاه تبریزی در ارومیه برگزار شد.    ———————————— به گزارش یاریزان؛ با پیگیری های قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

جلسه هماهنگی انتقال امتیاز تیم دسته اولی درپاد تبریز و تغییر نام آن به بانی گستر ارومیه با حضور استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان، رئیس هیأت فوتبال استان و نمایندگان باشگاه تبریزی در ارومیه برگزار شد.

 

 

------------------------------------

به گزارش یاریزان؛ با پیگیری های قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی و محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی و پس از جلسه مشترک سردار ملکانی رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان غربی، دکتر چمن گلی مدیرکل ورزش و جوانان و استاندار آذربایجان غربی با رسول خطیبی و نمایندگان باشگاه دسته اولی درپاد تبریز، امتیاز این تیم تبریزی تحت نام ” بانی گستر ارومیه ” به شهرستان ارومیه انتقال یافت و پس از طی مراحل قانونی حسین نیرویار بعنوان مدیرعامل این تیم را در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان مدیریت خواهد کرد.

نیرویار در حاشیه این جلسه گفت: در تلاشیم تا در چند روز آینده در خصوص کادر فنی و مدیریتی و بازیکنان، اطلاعات کاملتری را در اختیار علاقمندان به فوتبال قرار دهیم ولی سیر مراحل قانونی و انجام بازی نخست در اولویت برنامه های ماست.

وی همچنین افزود: استاندار آذربایجان غربی، مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال عزم جدی برای حمایت از تیم دارند و ما امیدواریم با این انتقال که اتفاق بزرگی در تاریخ فوتبال استان محسوب می شود شرایط خوبی را برای علاقمندان و مشتاقان فوتبال در آذربایجان غربی فراهم کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

گفتنی است مراسم قرعه کشی لیگ ‏دسته اول فوتبال در فصل ۹۸-۹۷ روز دوشنبه ۲۵ تیرماه در هتل آکادمی فوتبال ‏ایران با حضور مسئولان سازمان لیگ و نمایندگان ۱۸ باشگاه  ‏برگزار شد و‏ مقرر گردید رقابت های لیگ دسته اول از ۲۰ مرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شود.‏

تیم بانی گستر ارومیه در بازی نخست خود به مصاف بادران تهران خواهد رفت.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی