رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 9 تیر 1400 - 17:58
  • کد خبر : ۱۰۷۲۴
  • چاپ خبر : اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان در ارومیه برگزار خواهد شد
گردهمایی قدرت های برتر دنیا در ایران؛

اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان در ارومیه برگزار خواهد شد

تیم استان کردستان در مسابقات پاورلیفتینگ بدون لوازم قهرمانی کشور با کسب شش مدال طلا و یک برنز در جایگاه سوم تیمی قرار گرفت.

قدرت های برتر پاورلیفتینگ دنیا برای شرکت در اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان در ارومیه حضور پیدا می کنند.

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

قدرت های برتر پاورلیفتینگ دنیا برای شرکت در اولین دوره مسابقات پاورلیفتینگ جام باشگاه های جهان در ارومیه حضور پیدا می کنند.

به گزارش یاریزان؛ بعد از رایزنی های گسترده و مداوم با فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ و سفر رییس IPF به ایران، مجوز رسمی برگزاری اولین دوره مسابقات جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان به ایران اعطا شد.

 

------------------------------------

فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز بعد از مذاکرات صورت گرفته، تصمیم به اعطای این میزبانی به استاندار آذربایجان غربی و شهر ارومیه گرفت.

با تصمیم فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ، ۵ الی ۸ مردادماه سال ۱۴۰۰ قدرت های پاورلیفتینگ جهان برای یک اتفاق جدید و تازه در ارومیه حضور پیدا می کنند.

حالا کمتر از یک ماه تا شروع این مسابقات که یک اتفاق بزرگ و تازه در دنیای پاورلیفتینگ به حساب می آید، باقی مانده است. قرار است سه تیم داخلی و ۷ تیم خارجی قدرتمند در این رقابت ها حاضر شوند تا شاهد یک رقابت هیجان انگیز در شمال غربی ایران باشیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

پوستر این مسابقات به صورت رسمی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام رونمایی شد تا این اتفاق سرآغازی برای میزبانی یک رویداد بزرگ در ایران اسلامی باشد.

به گزارش یاریزان؛ بعد از رایزنی های گسترده و مداوم با فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ و سفر رییس IPF به ایران، مجوز رسمی برگزاری اولین دوره مسابقات جام باشگاه های پاورلیفتینگ جهان به ایران اعطا شد. فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام نیز بعد از مذاکرات صورت گرفته، تصمیم به اعطای این میزبانی به استاندار آذربایجان غربی و شهر ارومیه گرفت. با تصمیم فدراسیون بین المللی پاورلیفتینگ، 5 الی 8 مردادماه سال 1400 قدرت های پاورلیفتینگ جهان برای یک اتفاق جدید و تازه در ارومیه حضور پیدا می کنند. حالا کمتر از یک ماه تا شروع این مسابقات که یک اتفاق بزرگ و تازه در دنیای پاورلیفتینگ به حساب می آید، باقی مانده است. قرار است سه تیم داخلی و 7 تیم خارجی قدرتمند در این رقابت ها حاضر شوند تا شاهد یک رقابت هیجان انگیز در شمال غربی ایران باشیم.

 


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی