رفتن به بالا
  • سه شنبه - 17 تیر 1399 - 20:50
  • کد خبر : ۷۰۷۱
  • چاپ خبر : افتتاح سالن ۶ هزار نفری سنندج ، در راستای نگاه ویژه به ورزش کردستان است

افتتاح سالن ۶ هزار نفری سنندج ، در راستای نگاه ویژه به ورزش کردستان است

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت؛ افتتاح سالن ۶ هزار نفری سنندج ، در راستای نگاه ویژه به ورزش کردستان است و در همین راستا اتمام پروژه های نیمه تمام‌ به ویژه در استان های کم برخورد تا پایان سال در دستورکار قرار گرفته است.

  دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت؛ افتتاح سالن ۶ هزار نفری سنندج ، در راستای نگاه ویژه به ورزش کردستان است و در همین راستا اتمام پروژه های نیمه تمام‌ به ویژه در استان های کم برخورد تا پایان سال در دستورکار […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در دیدار با نمایندگان استان کردستان در مجلس شورای اسلامی گفت؛ افتتاح سالن ۶ هزار نفری سنندج ، در راستای نگاه ویژه به ورزش کردستان است و در همین راستا اتمام پروژه های نیمه تمام‌ به ویژه در استان های کم برخورد تا پایان سال در دستورکار قرار گرفته است.

به گزارش یاریزان؛ دکتر سلطانی فر در دیدار با مجمع نمایندگان استان کردستان با اشاره به رویکرد این وزارتخانه برای اتمام پروژه های نیمه تمام به ویژه اماکن ورزشی بالای ۷۰ درصد اظهار داشت : اتمام این پروژه ها تا پایان سال ۹۹ را در دستور کار داریم.

 

------------------------------------

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به افتتاح سالن ۶ هزار نفری مجموعه ۲۲ گولان سنندج ،این نکته را مورد تاکید قرار داد که این فضای ورزشی زیبا در راستای نگاه ویژه به کردستان و مردم ورزش دوست این استان است.

وزیر ورزش و جوانان از کردستان به عنوان استانی، مستعد در حوزه ورزش نام برد و اظهار داشت : با توسعه زیر ساخت های ورزشی و تمرکز بر روی جوانان استان، قطعا در مسیر قهرمانی می توانیم به موفقیت های بسیاری دست پیدا کنیم.

او یادآور شد : بخش مهمی از اثر بخشی احداث اماکن ورزشی در اقصی نقاط کشور ،فرصت سازی برای تمامی مردم برای بهره مندی از امکانات ورزشی یا همان توسعه ورزش همگانی است که به طور جدی آن را به عنوان یک هدف مهم دنبال می کنیم.

https://instagram.com/80_shopbrand?igshid=NzZlODBkYWE4Ng==

وزیر ورزش و جوانان، میزبانی رویدادهای بین المللی در سراسر کشور را یکی دیگر از برنامه های این وزارتخانه در احداث اماکن ورزشی چون سالن ۶ هزار نفری سنندج عنوان کرد که می تواند نشاط و شادی را در بین مردم به ویژه جوانان تسری بخشد.

وی با تاکید بر این نکته که ارتقا سطح سلامتی ،احیا غرور ملی و نشاط اجتماعی از اولویت های برنامه ای وزارت ورزش و جوانان است این نکته را مورد توجه قرار داد که توجه به این موارد در دولت تدبیر و امید نشان از پیشرفت ورزش در بخش های مختلف از جمله تو سعه اماکن ورزشی و ورزش قهرمانی است.

در ادامه “حامدجولایی” مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اقدامات صورت گرفته در دو حوزه ورزش و جوانان در این استان را مثمر ثمر و مطلوب توصیف کرد و در این ارتباط ارتقا ۱۶ رتبه ای ورزش و جوانان کردستان را حاصل این تلاش ها در دولت تدبیر و امید دانست.

وی همچنین به پروژه های نیمه تمام این استان اشاره کرد و در ادامه حمایت وزارت ورزش و جوانان برای به پایان رساندن آنها را خواستار شد.

کردستان | خبرنگار: هژیر نیک مهر


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی