رفتن به بالا
  • شنبه - 10 خرداد 1399 - 16:14
  • کد خبر : ۶۹۶۸
  • چاپ خبر : اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد مقابله با کرونا در ورزش منتشر شد

اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد مقابله با کرونا در ورزش منتشر شد

به گزارش یاریزان؛ فدراسیون جهانی بوکس ( ایبا ) شرایط سنی جهت شرکت در مسابقات کشوری و بین المللی بوکس در سال ۲۰۱۹ را اعلام کرد.

  ستاد مقابله با کرونا در ورزش اطلاعیه شماره ۱۶ خود را مبنی بر بازگشایی و فعالیت های ورزشی صادر کرد. به گزارش یاریزان؛ در اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد مقابله با کرونا در ورزش آمده است: با عنایت به ابلاغیه معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان, آخرین وضعیت فعالیت رشته های […]

Yarizan telegram Channel آدرس کانال تلگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

Yarizan page Instagram آدرس پیج اینستاگرام پایگاه خبری ورزشی یاریزان

 

ستاد مقابله با کرونا در ورزش اطلاعیه شماره ۱۶ خود را مبنی بر بازگشایی و فعالیت های ورزشی صادر کرد.

به گزارش یاریزان؛ در اطلاعیه شماره ۱۶ ستاد مقابله با کرونا در ورزش آمده است: با عنایت به ابلاغیه معاونت ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان, آخرین وضعیت فعالیت رشته های ورزشی تا اطلاع بعدی به شرح ذیل اعلام می گردد.
بدیهی است بازگشایی های انجام شده منوط به رعایت دستورالعمل های بهداشتی موجود در سایت مرکز سلامت محیط و کار معاونت بهداشت وزارت بهداشت و رعایت فاصله گذاری اجتماعی امکانپذیر می باشد.
همچنین فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات‌های استانی آن موظف به نظارت بر حسن اجرای این ابلاغیه و دستورالعمل های بهداشتی مرتبط هستند.

 

------------------------------------

در تمامی شهرهای سفید هیچ گونه محدودیتی در ارتباط با فعالیت باشگاه های رشته‌های مختلف ورزشی و استخرها وجود ندارد.
در مناطق زرد فعالیت باشگاه های ورزشی در تمامی رشته‌ها غیر از بوکس، تکواندو( کیوروگی یا بخش مبارزه)، کاراته (بخش کومیته یا مبارزه )، جودو، کبدی، کشتی، ووشو (بخش ساندا یا مبارزه) و سبک های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، کونگ فو و هنرهای رزمی و انجمن های رزمی در فدراسیون انجمن های ورزشی و استخرهای سرپوشیده آزاد می باشد.
در شهرهای قرمز فعالیت کلیه استخرها ( اعم از روباز و سرپوشیده) و ورزشهای غیر مجاز در شهرهای زرد که در بند ۲ آمده است، ممنوع می باشند.
در شهرهای قرمز فعالیت رشته‌های اسکواش، بدنسازی و پرورش اندام، بسکتبال، هندبال، فوتسال و شمشیربازی به شرط اخذ تاییدیه فضای فیزیکی از مراکز بهداشت شهرستان و دانشگاه های علوم پزشکی یا دفاتر خدمات سلامت بلامانع است.
در شهرهای قرمز فعالیت مابقی رشته‌های ورزشی که در بندهای ۳ و ۴ ذکر نشده اند، از جمله فوتبال بلامانع است.
قبل از شروع به کار باشگاه ها همه کارکنان شاغل در اماکن ورزشی می‌بایست نسبت به انجام تست PCR اقدام نمایند.
پذیرش ورزشکاران بیمار و مشکوک در همه اماکن ورزشی ممنوع است.
ثبت نام همه اماکن ورزشی در سامانه salamat.gov.ir الزامی است.
برگزاری مسابقات در هر شهری که در آن بازگشایی انجام شده است،نیازمند اخذ مجوزهای جدید از معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان می باشد.


اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه


کد اعلام وصول الکترونیکی